Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 14 jul 2025 04:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Når jeg ryger spand med mine kammerater opstår der næsten altid problemer. For det første er det som om røgen i flasken ikke er tyk nok, hverken når jeg ryger mix eller rent skunk på fx(ved ikke om det skyldes kvaliteten af det jeg ryger?). Derudover er det som om røgen ikke bliver skudt hurtigt nok ned i lungerne når jeg sænker flasken i vandet.

Det jeg gør når jeg ryger er bare at suge ind ad når jeg sænker flasken. Kan det være det er fordi det ikke gøres hurtigt nok? Eller måske skal jeg bruge et større hoved?

Jeg synes i hvert fald ikke jeg bliver tilstrækkeligt skæv. Nogle idéer om hvor min noob ass fucker op? Kunne ikke finde på søg :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Du skal jo heller ikke suge røgen ud af flasken men trykke flasken ned så røgen bliver skudt ind

Ellers søg på youtube efter spandmand og se erik suge en god spand

Medlem

Ja pas endelig på med at suge ind af når du sænker flasken. Den fejl har jeg gjort et par gange og det er ikke så rart lige og sluge noget vand sammentid :)=

Medlem
Brugeravatar

Xpert skrev:
Du skal jo heller ikke suge røgen ud af flasken men trykke flasken ned så røgen bliver skudt ind

Ellers søg på youtube efter spandmand og se erik suge en god spand

Kender da selvfølgelig godt Erik S :wink: . Men jeg skal simpelthen ikke suge overhovedet? Min kammerat plejer at sige at man bare skal "åbne lungerne", what ever that means. Så jeg skal bare slamme spanden hurtigt til bunds uden at suge?

Har faktisk lige et bonus spørgsmål: Hvordan tester i jeres skunk? Jeg synes god kvalitetshash er nem at genkende med fx en bobbeltest. Men hvad med skunk? Jeg plejer bare at lugte og så mærke hvor tæt/klistret det er. Andre metoder?

Medlem

Jeg forstår ikke hvad du mener med at suge hovedet, du tager jo dit hoved op ved flasken for gang i den, når der ikke er mere i hovedet og flasken er fyldt med røg tager du hoved af, sætter munden til flasken og sænker flasken til bunden. Så bliver alt røgen skudt ned i dine lunger, ganske simpelt.

Medlem
Brugeravatar

basssher skrev:
Jeg forstår ikke hvad du mener med at suge hovedet, du tager jo dit hoved op ved flasken for gang i den, når der ikke er mere i hovedet og flasken er fyldt med røg tager du hoved af, sætter munden til flasken og sænker flasken til bunden. Så bliver alt røgen skudt ned i dine lunger, ganske simpelt.

Yes selvfølgelig. Tror du har misforstået mig. Tror problemet lå i at jeg suger når jeg sænker flasken :). Har du nogle smarte tricks til at tjekke skunk-kvali?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Et topic pr. tråd, tak. Start en ny tråd, hvis I vil diskutere, hvordan man vurderer skunk. (Malkavian i sin egenskab som moderator)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: North State :)
Hehe det der noob spand problem havde jeg os da jeg røg spand i sidste weekend.. Var os lidt fuld, og det var første gang jeg havde taget mig sammen til at prøve spand.. Jeg syns det virkede glimragende med at få røg i flasken :) men tog bare flasken op ad vandet når den var fuld med røg, og sugede så bare røgen ud a flasken .. :) men næste gang må jeg lære det på den rigtige metode:) hehe muligvis 3. maj :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]