Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 19:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Bong indkøb
Junior medlem

Så skal den den helt gule ½ flaske bong skiftes ud. Dog er der priser på bongs fra 150 og opefter. Nogen der kan give lidt input om hvad de forskellige priser har at sige, materiale og hvad man skal af med for en god men billig bong.

Andre bong indkøb tips er meget velkomne!

Ser lige pt på indkøb på bongland.dk

Titel:
Junior medlem

Køb den røde bong til 387,50.- under acryl 2 det virker satme hurtigt på de acryl bonger fordi selvom det er et lille sliphul så bliver røgen alligevel skudt ned i lungerne

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg ville holde mig langt væk fra acryl/plastic bonger! For det første er det sq ikke særlig sundt, for det andet påvirker det også smagen...
Hver sin smag men jeg ofrer sq ikke 200 kr. igen på en plastic bong, selv om de nu holder meget godt.

Nææ hold dig til glas eller bambus/træ. Jeg ville evt. forslå (hvis det skal være billigt) den første inde under VANDBONG GLAS-IS til 243,75 kr...
Og så i stedet for et glas hovede, så køb et andet glas rør (ved ikke om det der følger med virker) og et lille stykke gummi så du kan smide et merskums hovede i.

Men hvis jeg var dig ville jeg nok ofre et par hundrede mere og købe en ordenlig kvali bong.

Edit/ Røgen bliver vel skudt lige så hurtigt ned på glas/træ bonger

Titel:
Junior medlem

Hvad er glas is? er det ligesom en fryse tjubang?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland
Hvis du er et fjols der, som jeg, ødelægger alting, så hold dig langt væk fra dem i glas. Den sidste bong jeg købte, nåede jeg at ryge to hoveder på, og så havde jeg ikke den længere. Glas er til gengæld nemt at holde rent, da du bare kan hælde saltsyre i, og lade det gøre arbejdet for dig.

Bambusbong er lækker at ryge på, så længe den er ren. Den bliver, som alle andre rygeredskaber, meget hurtigt fyldt med snask indvendigt, hvis du ikke sørger for at rense den HVER gang du har røget. Er den først blevet snasket er den næsten umulig at få ren igen, på grund af den ru inderside. Der er også lige den lille ting ved træ, at det udvider sig hver gang du fylder vand i, og trækker sig sammen, når det tørrer. Det resulterer i at bongen let flækker.

Acryl/ plastic er let at holde rent, og det er næsten umuligt at smadre. Nogen mener at røgen får en mærkelig smag, men det synes jeg nu ikke.

Hvis du er i tvivl om hvad du skal købe, så prøv dig frem hos dine kammerater. De må have lidt forskelligt, som du kan prøve at ryge på, og finde ud af hvad du bedst kan lide. Og sidst men ikke mindst: køb en hvor du kan putte næsten et hvilket som helst hoved i. Efter min mening, så holder de ikke en meter, dem hvor hovedet har gevind, så det skal skrues fast. Hold dig til hoveder i merskum, dem synes jeg smager bedst, de er lette at holde rene, og ikke så frygteligt dyre.

Held og lykke med jagten

No drug, not even alcohol, causes the fundamental ills of society. If we're looking for the source of our troubles, we shouldn't test people for drugs, we should test them for stupidity, ignorance, greed and love of power.

P. J. O'Rourke

Titel:
Medlem

Geografisk sted: århus
jeg vil også mene at glas er en sikker vinder, du skal bare passe godt på den. Hvis du køber en glasbong som er meget enkelt udformet kan du uden problemer fyre den i opvaskemaskinen og få et godt resultat.

Titel:
Medlem

Du kan finde alle materialerne til en rigtig god billig bong i Råd & Dåd eller Silvan

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]