Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 06:04


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 139 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forfatter besked
Indlæg: 07 maj 2013 10:20 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 28 okt 2011 10:37
Indlæg: 1231
"Jamen hvis jeg nægter så tager de det som om jeg har røget og så kommer jeg på behandlingstur"

Tag det som en voksen der gerne vil ud af sit misbrug og få det bedste ud af behandlingsturen.
Jeg bliver lidt trist over din indstilling når jeg tænker på hvor svært det er at komme i behandling og hvor dyrt det er for samfundet.
Du har fået en gylden chance for at få hjælp til noget, som er pisse svært at gøre alene. Respekter dig selv og dem som tror/håber på dig og gå All in. I stedet for at skulle bøvle med misbrug i mange år frem, det er sku spild af liv.

Mvh

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 maj 2013 16:10 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 26 feb 2013 11:19
Indlæg: 7
Ja det er meget muligt men jeg har ikke bedt dem om at få mig ud jeg er tvunget til at være her og jeg har sagt at jeg ikke vil være afhængig mere, men en joint i ny og næ for de mig ikke til at stoppe med, og nu har jeg bevidst ved at tage en kold turker i 3 måneder uden og have de vilde abstinenser efter halvandet års daglig rygning så kan jeg sagtens ryge en gang imellem! :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 maj 2013 17:13 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 sep 2007 22:56
Indlæg: 867
..nu har jeg bevidst ved at tage en kold turker i 3 måneder uden og have de vilde abstinenser efter halvandet års daglig rygning så kan jeg sagtens ryge en gang imellem! :)

Den er vidst hørt før :lol:

_________________
lolton


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 maj 2013 18:11 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 28 feb 2013 14:43
Indlæg: 58
^^
This person, soo wise!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 maj 2013 19:32 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 26 feb 2013 11:19
Indlæg: 7
haha det er den sikkert


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 maj 2013 19:51 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 19 jul 2000 01:01
Indlæg: 1250
jeg syntes du skal klage over det til rådmanden i din kommune, det er umenneskeligt at tvinge folk til at aflevere en urin prøve når man ikke har gjort noget ulovligt (kun besiddelse er ulovlig ikke indtagelsen/rusen), og hvis ham den vamle stodder pædagog sidder og venter, så lad dem det, når du skal pisse pisser du ved siden af. og igen og igen. evt på pædagogen :) vær kreativ, pis kan havne mange steder.

Jeg kan kun anbefale ren dyrket modstand, og sig fuck til alle de svin der tjener penge på kalde folk misbrugere og cheke urin som var de stasi, i er lort og i ved det selv. dobeltmoralske pædagoger gå hjem og drik rødt drue opløsningsmiddel. og bland jer uden om, 1 joint hahaha de skulle straffes for det, blander de sig i hvilken farve underbukser du har på også, jesus hvor engang tabere, når du fylder 18 så kan de sutte tis. :peace:

DER ER INTET GALT I AT RYGE EN JOINT/FED! MEN DET ER BEDRE AT VAPORIZE :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 maj 2013 14:33 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 26 feb 2013 11:19
Indlæg: 7
Jaa men hvis jeg bliver ved med stritte imod kommer jeg bare til at bo i et lorte sommerhus hele tiden og jeg er tvangsanbragt så jeg kan ikke bare smutte eller jo men så bliver jeg efterlyst hos panserne..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 sep 2013 14:17 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 sep 2013 13:49
Indlæg: 2
SMURF3000, :stupid:
Først og fremmest kan jeg godt se du gerne vil hjælpe denne knægt med sit problem omkring hans pis-test, det er rigtig skønt du gerne vil hjælpe folk. Hvad fanden tror du pædagoger de er uddannet til? De lærer at forstå og forsøge at hjælpe personer bedst muligt uanset hvor de er i livet eller hvor galt det er gået. Jeg ser ikke det du bidrager med som noget positivt overhoved! Du vil hellere yde vold mod en person som forsøger at hjælpe dig bedst muligt?? Det kan ske nogle pædagoger er lidt ved siden af, men det er mennesker som er vidt forskellige som du og jeg. Personligt har jeg selv et godt forhold til cannabis og jeg bruger det som mit favorit rusmiddel når jeg skal slappe af og have det sjovt. Så jeg er ikke imod cannabis, men er jeg imod din mening og måde at se tingene på. Få dog øjnene op for verden og bliv en mand.
:hm:
Ville ønske at de pædagoger kommer til at behandle dig som du behandler dem. Fordi så skal du fand'me hurtigt nok komme på gaden og så er der ingen hjælp at hente med den opførsel du har haft, hvem tror du så der ender som taberen i dette samfund? Kæft det er et dumt indlæg at komme med! Det eneste der var positivt var den allersidste linje du skrev.

ACAB3400, Hvor lang tid skal du opholde dig på stedet? Er det ubestemt eller kommer du i egen lejlighed på et tidspunkt. Fordi er det tilfældet og der ikke er alt for længe til, jamen så se frem til den tid kommer og at du kan få det liv igen og bestemme selv. Men ellers ville jeg da sige du skal forsøge at fortælle situationen så godt som muligt. Sige du ikke er afhængig af cannabis, men som alle unge folk godt kan lide at gå i byen i weekenderne :cheers: . Dog er vi alle mennesker forskellige og har ikke alle sammen alkohol på 1pladsen. Så evt. forsøge at forklare dem at det er som når andre går i byen i weekenden, så tager du en joint da du får meget mere ud af det. Spørg dem evt. hvad der ligger til grund for at du skal lave den test og hvorfor det er så vigtigt når det er under kontrol.
Ved dog ikke mht. urintest. men har lige fået at vide der er en lille væske som kan bruges når man kører bil og bliver stoppet mht. spytkontrol. Bare lige et spørg af den spray med væsken i, og testen bliver negativ =)))

Håber du kunne bruge indlægget lidt =) :peace:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 sep 2013 15:07 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 feb 2012 22:32
Indlæg: 393
Gindes der er forskel på en uskyldig men dum pædagog, og så et klamt svin i kommunen i form af en SSP, opholdssted svin, sagsbehandler, osv.

Desuden er tråden mange måneder gammel, så du er ret sent ude..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 sep 2013 21:30 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 sep 2013 13:49
Indlæg: 2
Ja den er gammel, er jeg godt klar over. Men kan da se der er blevet svaret på tråden her i 2013 februar, så den går jo ikke bare glemmebogen pga. tiden det er skrevet.
Men ja, der er forskel på alle mennesker og som jeg læser det går han direkte efter alle pædagoger i den tekst. Det kan da godt være han har været udsat for en træls pædagog som har været dum og irriterende, men det gør det vel ikke retfærdigt at svine alle i hele "pædagog" kategorien. Så vidt jeg ved, er det en brøkdel af de pædagoger jeg har været i kontakt med, som har været nogle røvhuller på den måde. Så selvom teksten er gammel synes jeg stadigvæk der skal skrives noget til den. Det er jo ikke en fornuftig tilgang til livet at have med den tankegang (medmindre der er noget specielt som ligger bag ved). Specielt i den sammenhæng kunne det være godt at få lidt hjælp til at ændre ens synspunkt på livet.

Sent ude, men ikke for sent :P


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 sep 2013 21:55 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 aug 2013 14:24
Indlæg: 33
Geografisk sted: Birkerød
Der ligger en lokal headshop tæt på hvor jeg bor, der sælger en smart pose som hvis nok skulle hjælpe til at få renset urinen. Ved ikke helt hvordan systemet fungerer, men den skulle vidst være helt uden dikkedarer :)

_________________
“Giving up smoking is the easiest thing in the world. I know because I've done it thousands of times.”


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 sep 2013 22:42 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 feb 2012 22:32
Indlæg: 393
Smurf snakker vel om kommunesvin og ikke børnehavepædagoger? :stupid:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 okt 2013 20:12 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 okt 2013 19:37
Indlæg: 6
Bare til alle jer der gerne vil have en kilde, så kan både citronsyre og sæbe evt hjælpe med at skjule THC'en i ens urin.

Prøv at tjekke dette link, dér står nogle ret gode facts omkring narkotest :-)
http://www.narkotikatest.dk/shop/cms-omnarkotest.html


Top
 Profil  
 
 Titel: Re:
Indlæg: 30 okt 2013 20:14 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 okt 2013 19:37
Indlæg: 6
Det nytter jo ikke at blive ved md at sige det.. vi ska se nogen kilder!



Hversgod.. Det er ikke altid at man kan skjule det , men det kan evt skjule det, læs på inket :-)
http://www.narkotikatest.dk/shop/cms-omnarkotest.html


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 feb 2014 15:05 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 jan 2013 00:09
Indlæg: 2
En Kulpille 1-2 døgn før urin testen skulle da være sagen :-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 nov 2016 15:06 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 mar 2014 07:34
Indlæg: 17
Ved det er en gammel tråd. Men håber der er en der ka hjælpe mig med et svar på mit meget specielle spørgsmål.
Konen vil ha jeg ska ta en pis prøve. Det er forventeligt at den slår ud på Coke, hvilket hun godt ved. Problemet er bare at jeg uheldigvis lige i weekenden også har taget et andet stof som hun helst ikke kunne se.
Hvis ikk det var fordi hun forventer at den slår ud på Coke og intet andet, så kunne jeg bare ha brugt noget syntetisk urin som jeg ved af erfaring virker som "rent" urin. Så det ka jeg jo ikk bruge.

Min tanke er så, hvis jeg bruger en ren urin, vil man så kunne tilsætte en ganske lille mængde Coke til urinen og på den måde få prøven til kun at slå ud på Coke ?

God dag til folket.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 nov 2016 15:52 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2485
Geografisk sted: Inside the animal
S1m0n skrev:
Ved det er en gammel tråd. Men håber der er en der ka hjælpe mig med et svar på mit meget specielle spørgsmål.
Konen vil ha jeg ska ta en pis prøve. Det er forventeligt at den slår ud på Coke, hvilket hun godt ved. Problemet er bare at jeg uheldigvis lige i weekenden også har taget et andet stof som hun helst ikke kunne se.
Hvis ikk det var fordi hun forventer at den slår ud på Coke og intet andet, så kunne jeg bare ha brugt noget syntetisk urin som jeg ved af erfaring virker som "rent" urin. Så det ka jeg jo ikk bruge.
Min tanke er så, hvis jeg bruger en ren urin, vil man så kunne tilsætte en ganske lille mængde Coke til urinen og på den måde få prøven til kun at slå ud på Coke ?
God dag til folket.
Well, det kommer jo an på renheden af den kokain du bruger - er den blandet med andet (fx andre, billigere, stimulanser) slår testen jo muligvis ud på det også.
Den anden variabel er selve testen. For det første hvad den tester for og hvordan. Men også, at man nogle gange ser falsk positive svar, så selvom testen slår ud er det ikke nødvendigvis rigtigt. Det sker også på laboratorierne, så hyppigheden er givetvis noget højere ved hjemme-test-kit.

Men ja, teoretisk set kan du bare tilsætte coke til dit falske urin, og så vil det slå ud på en test. Hvad er det andet stof du har taget? De mere eksotiske er ikke på 'almindelige' stix.

Hvornår skal du tage testen og hvornår indtog du stoffet?

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 dec 2016 02:31 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 mar 2014 07:34
Indlæg: 17
Frugthat skrev:
S1m0n skrev:
Ved det er en gammel tråd. Men håber der er en der ka hjælpe mig med et svar på mit meget specielle spørgsmål.
Konen vil ha jeg ska ta en pis prøve. Det er forventeligt at den slår ud på Coke, hvilket hun godt ved. Problemet er bare at jeg uheldigvis lige i weekenden også har taget et andet stof som hun helst ikke kunne se.
Hvis ikk det var fordi hun forventer at den slår ud på Coke og intet andet, så kunne jeg bare ha brugt noget syntetisk urin som jeg ved af erfaring virker som "rent" urin. Så det ka jeg jo ikk bruge.
Min tanke er så, hvis jeg bruger en ren urin, vil man så kunne tilsætte en ganske lille mængde Coke til urinen og på den måde få prøven til kun at slå ud på Coke ?
God dag til folket.
Well, det kommer jo an på renheden af den kokain du bruger - er den blandet med andet (fx andre, billigere, stimulanser) slår testen jo muligvis ud på det også.
Den anden variabel er selve testen. For det første hvad den tester for og hvordan. Men også, at man nogle gange ser falsk positive svar, så selvom testen slår ud er det ikke nødvendigvis rigtigt. Det sker også på laboratorierne, så hyppigheden er givetvis noget højere ved hjemme-test-kit.

Men ja, teoretisk set kan du bare tilsætte coke til dit falske urin, og så vil det slå ud på en test. Hvad er det andet stof du har taget? De mere eksotiske er ikke på 'almindelige' stix.

Hvornår skal du tage testen og hvornår indtog du stoffet?


Beklager det sene svar. Jeg fik mig talt udenom testen den omtalte dag. Men ku jo ende med at stå i situationen en anden dag. Så ret relelavant alligevel :)
Ka læse jeg fik byttet rundt på stofferne i min første tekst. For lige at rette på det, så drejer det sig om at jeg er i Subuxone behandling fra et længerevarende Oxycodone misbrug. Så derfor ska testen jo selvfølgelig gerne slå ud på dette.
Jeg ''kommer så til'' en gang i ny og næ at ta en lille hygge aften på noget coke.
Så det jeg ville med den falske eller rene urinprøve jeg vil få udefra, var så at tilsætte noget suboxone så det netop kun er dette stof som slår ud på testen :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 feb 2017 01:39 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 feb 2017 01:19
Indlæg: 9
Hej alle sammen

Jeg har ikke røget hash i 9 uger Idag men deb viser stadig posetiv
Hvornår er det ude :(


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 139 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 57 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team