Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 20:41


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 139 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 09 dec 2012 00:40 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 27 nov 2012 00:42
Indlæg: 122
Er der efterhånden nogle der har konkrete metoder der virker, har læst, læst og læst på alle topics, kan intet finde med kilder omkring thc. ved at man kan fortynde det med vand og drikke citron aftenen før, hvis de kommer ved 12:00 næste dag, sørge for at pisse et par gange inden så du får skidtet ud af urinen. men vil sku gerne vide HELT konkrete svar og resultater fra folk med kilder der fjerner THC fra urinen?? anyone. flere har sagt de vil eksperimentere og vende tilbage, er det nogensinde tilfælde de har vendt tilbage? - i såfald link til mig plss, go vind all, fra en som keder sig med fodlænke :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 dec 2012 01:24 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 apr 2009 13:09
Indlæg: 633
Tag nogle lidt mere eksotiske stoffer, som de test's de bruger ikke tester for.

_________________
Har festen varet for længe? Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm. Tryk på mig!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 dec 2012 20:52 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 dec 2012 20:36
Indlæg: 4
Den der med citronsaften, skulle vidst være god nok ;)

Der er jo en grund til de ikke sælger det i fængslet, og den grund er at man ikke kan snyde når man skal testes.

Go Jul og Go Ryger!! :rocking:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 feb 2013 19:06 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 jul 2011 03:24
Indlæg: 15
Stop nu, citronsaft virker ikke!
Hvis citronsaft skal fjerne thc fra dit pis, skal du drikke rigtig meget, og hvis du drikker så meget, ville du få mavesår og hvad ved jeg, og muligvis dø.
Jeg har prøvet alt, sæbe, citronsaft osv, intet virker virkelig. Jeg vil fandme gerne finde noget der virker, men der er INGEN der kan svare på det, utroligt nok.
Nogle siger klorin virker, tror jeg dog heller ikke på.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 feb 2013 07:05 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 dec 2012 00:35
Indlæg: 94
Jeg har snydt i en urin test før, et langt skolekridt som læreren brugte til at skrive på tavlen med i folkeskolen, knus det til støv og hæld det i glasset efter du har pisset, og hæld så meget i som du kan uden det sér suspekt ud.

Skal lige siges at dette virkede for mig, og jeg røg dagen før jeg skulle op. Men man kan jo aldrig være 100% sikker på at det virker for jer.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 feb 2013 21:06 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 19 feb 2013 20:53
Indlæg: 1
Vigtigt!.

Står og er igang med kørekort til bil, og min læge erklæring lyder på efter eget valg at fortælle sandheden at jeg har haft et 3årigt hash misbrug. Jeg har røget nogen gange imens jeg har taget teori og køreprøver. Mit problem er så nu jeg igår modtog et brev fra politiet med min læge erklæring hvor der står at det anbefales jeg kan bevise at have været 'clean' i 6 måneder men at jeg kan skrive indenfor 14dage hvis jeg har noget at tilføje hvis ikke eg skriver indenfor 14dage bliver det som skrevet i brevet rekordår jeg ikke kan tage kortet færdigt og skal starte forfra når jeg har lagt teste der er rene for et halvt år. Og der er jeg på skideren . Har tænkt mig at tage kontakt til dem og sige at jeg har været på opholdssted 'hvor jeg bor nu' i 4 måneder. Så om det ikke burde være rimeligt jeg kan lægge en ren også få mit kørekort.

Så vil meget gerne høre fra jer af der VED hvad virker tak på forhånd .
(Fylder forresten 18 på torsdag og der ville jeg sku egentlig godt kunne ryge en lille en) ..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 mar 2013 10:19 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 19 jun 2011 20:19
Indlæg: 25
Nogle Headshops har noget der angiveligt skulle gå ind og påvirke testen

OBS: Har ikke prøvet det, så aner ikke om det virker

EDIT: Man kan også købe clean pis, i nogle af de butikker.. bare ikke alle der gider at have det liggende på radiatoren hele tiden, men hvis man ved man skal til en test er det sku meget smart at købe sådan en


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 mar 2013 20:09 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 jun 2010 01:28
Indlæg: 32
det virker det Citron der. Har lige lagt en ren test idag. og drak 1 liter Citron igår, og 20 g sukker :rocking: It's working bitches! :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 mar 2013 11:54 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 sep 2012 10:37
Indlæg: 8
Har også hørt en masse snakke om netop det med at snyde en test, men jeg tror ikke på det, THC (det aktive stof i Hash) er fedt bindende, og burde derfor ikke kunne "udrenses" af citron saft, tror ganske enkelt at det er en Skræmme test du er blevet udsat for, MEN det skal dog siges at jeg har været udsat for ca. 8 teste over det sidste år, 5 af dem var Spyt prøver (Lorte prøve der aldrig afsløre dig!), og de sidste 3 prøver var Urin prøver, Jeg er Blevet teste positiv 2 gange, og den tredje gang var negativ, selvom jeg havde røget 4 dage forinden, og jeg havde drukket en masse citronsaft, Men det har garanteret været en skræmme prøve! og det gør sindsygt ondt i maven efter en halv liter citron saft !!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 mar 2013 11:57 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 sep 2012 10:37
Indlæg: 8
Og hvis du er så bange for at blive opdaget, så lad vær!! (nemmere sagt en gjort), er selv næsten helt clean, og har ikke planer om at begynde igen! stoffer er ikke til for noget godt!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 mar 2013 11:11 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 sep 2012 07:55
Indlæg: 6
Flydende håndsæbe har virket for mig. Men man skal ikke indtage det men putte det i koppen man skal pisse i. Så rør lidt rundt når man har pisset. Det virkede for mig da jeg røg ti pisprøve på en skole jeg gik på. Havde røget rimelig tæt 3 måneder før og røg Søndag eftermiddag hvor det her var mandag morgen. Jeg fik aldrig svar på om den var positiv men jeg røg ikke ud og det var der andre der gjorde..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 mar 2013 19:58 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 jun 2009 18:59
Indlæg: 50
Hva faen, man kan sgu da se hvis der er kommet sæbe i dit pis?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 maj 2013 15:34 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 26 feb 2013 11:19
Indlæg: 7
Hej jeg har et spørgsmål til hvordan man snyder en urin prøve og det er ikke min forældre der vil tage den det er mit opholdsted og de sender den ind til bispebjerg hospital og hvis jeg bliver taget skal jeg på behandlingstur og det magter jeg ikke så hvis der er nogle der har et godt bud ??


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 maj 2013 16:04 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 14 aug 2012 03:38
Indlæg: 509
du kan ikke snyde en test der bliver sendt ind til undersøgelse det er kun de billige lorte teste du "måske" kan snyde.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 maj 2013 20:37 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 26 feb 2013 11:19
Indlæg: 7
Det jo fuckt up og er det 100% sikkert man ikke kan


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 maj 2013 16:39 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 14 aug 2012 03:38
Indlæg: 509
men er du virkelig sikker på at det ikke er noget de bilder jer ind at de sender den ind? det er fandme ikke særlig billigt :)

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 maj 2013 22:36 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 26 feb 2013 11:19
Indlæg: 7
Jeg er 100% sikker for har selv været med ude ved posthuset og afleveret dem :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 maj 2013 10:40 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 19 jul 2000 01:01
Indlæg: 1250
NÆGT AT PISSE!

Ingen kan tvinge dit til at lade vandet, og hvis de står klar så pisser du på dem istedet for i koppen!

Fuck korrupte facister det går rundt og måler folks pis fordi de har røget blomster, de skulle have skåret den af selv. :rocking:

NÆGT ALT!

deltag ikke i denne praksis, lad dem tvinge dig ned 8 mand mens en læge/vampyr suger dit blod, så de kan se hvorlagt ude de selv er, de syge svin. :mrgreen:

mvh smurf3000


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 maj 2013 22:33 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 26 feb 2013 11:19
Indlæg: 7
Jamen hvis jeg nægter så tager de det som om jeg har røget og så kommer jeg på behandlingstur og problemet er at jeg ved ikke hvornår jeg skal aflægge prøven lige pludselig kommer de ind og siger det også skal jeg sidde i stuen med en pædagog og må ikke drikke noget ! og hvis jeg ikke kan tisse skal jeg sidde oppe hele natten indtil jeg kan :( . så kunne godt bruge en god metode til at snyde fuckerne


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 maj 2013 09:18 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 dec 2004 14:22
Indlæg: 2447
Geografisk sted: Schwiez
Der må være en masse tilgrundliggende ting, som har ført dig frem til denne situation. Gør noget ved dem istedet.

_________________
Magien, er dig selv.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 139 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 47 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team