Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 apr 2024 08:57


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 139 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 22 jan 2011 23:12 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 dec 2009 20:39
Indlæg: 172
Geografisk sted: Aalborg
Jeg står og har et kæmpe problem. Skal tage en test på mandag, min far har tænkt sig at købe en test fra apoteket. Han mistænker mig for THC.
Jeg er positiv på THC, har røget i et par år nu. Jeg har også taget andre stoffer sidste weekend.

Jeg har 2 spørgsmål!

Den test min far køber, er det kun for THC eller tester den også flere sager?
Virker det med citronsaften? Hvis det gør, hvor meget skal jeg så drikke?

På forhånd: Tusind tak! kunne være fedt hvis i kunne redde mig / forberede mig :)

_________________
Bite my shiny metal ass!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jan 2011 03:29 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 jun 2010 13:01
Indlæg: 666
Geografisk sted: Ved et træ, nær en flod hvor manden fra Aran går rundt og rundt.
@Squeak: Ja, den tester kun THC, bare rolig du ;).
Altså, der er mange som siger alt muligt med, at citron skulle virke, men jeg tvivler sku' meget stærkt på det. Der er heller ikke en eneste som har kunne give en forklaring på det endnu, så du kan jo selv beslutte dig for om at du vil forsøge.
Men en pis-test er heller ikke 100% præcis. Svjv er de ret så ustabile, og kan godt vise negativt selvom, at man har røget.

_________________
“The good thing about science is that it's true whether or not you believe in it.”
Neil deGrasse Tyson

"The universe doesn't owe us condolence or consolation; it doesn't owe us a nice warm feeling inside." ― Richard Dawkins


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jan 2011 16:18 
HrKnudsen skrev:
@Squeak: Der er heller ikke en eneste som har kunne give en forklaring på det endnu


Forklaringen er så vidt jeg husker blevet nævt op til flere gange - altså, at det ændrer dit urins PH-værdi, så testen bliver ugyldig (medmindre den selvfølgelig måler PH).
En af mine bekendte, som havde været i fængsel sagde, at når de blev testet derinde var det under opsyn, så de tog en lille smule sæbe under neglen, og så satte de fingeren ind i strålen når de pissede. Så blev testen også negativ. Det må jo så være fordi sæbe er basisk..?


Top
  
 
Indlæg: 23 jan 2011 16:30 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 jun 2010 13:01
Indlæg: 666
Geografisk sted: Ved et træ, nær en flod hvor manden fra Aran går rundt og rundt.
Flaxys112 skrev:
HrKnudsen skrev:
@Squeak: Der er heller ikke en eneste som har kunne give en forklaring på det endnu


Forklaringen er så vidt jeg husker blevet nævt op til flere gange - altså, at det ændrer dit urins PH-værdi, så testen bliver ugyldig (medmindre den selvfølgelig måler PH).
En af mine bekendte, som havde været i fængsel sagde, at når de blev testet derinde var det under opsyn, så de tog en lille smule sæbe under neglen, og så satte de fingeren ind i strålen når de pissede. Så blev testen også negativ. Det må jo så være fordi sæbe er basisk..?

Hvis vi nu lader som om, at det ændre dit urins pH-værdi, hvad skulle det så hjælpe når nu den måler THC?

_________________
“The good thing about science is that it's true whether or not you believe in it.”
Neil deGrasse Tyson

"The universe doesn't owe us condolence or consolation; it doesn't owe us a nice warm feeling inside." ― Richard Dawkins


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 feb 2011 17:52 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 feb 2011 17:00
Indlæg: 5
jeg har fundet en løsning og den virker har selv brugt den.
man skal bare blande sukker citron og vand sammen i en to liters flaske, og så drikker ca. 4 liter om dagen.
jeg havde to dage til det og jeg drak 6 liter af det + 6 liter vand og min prøve var negativ.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 apr 2011 23:36 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 apr 2011 23:06
Indlæg: 2
Hej alle... jeg er nu så træt af de lorte test, så jeg har tænkt mig at finde ud af hvordan man snyder dem, jeg vil prøve forskellige metoder og indrykke min anonce her så alle kan få klar besked mvh. nok er nok :) vi skulle jo helst alle være negative uanset hvad ....... :D :D
men har en god ide om at den med citronsaft ( das autocitronen ) og edikke er den der virker..??.. nu vil jeg prøve mig frem!

ps. jeg ska gøre opmærksom på at jeg har været på apoteket og urintest ka IKKE købes der, kun spyttest.. så nu vil jeg bestille dem hjem fra nettet....
I får besked på om hvilke metoder der virker!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 apr 2011 18:48 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 jun 2010 13:01
Indlæg: 666
Geografisk sted: Ved et træ, nær en flod hvor manden fra Aran går rundt og rundt.
Cool, det virker som et godt eksperiment :)... Kan du ikke også fortælle mærke din urintest er?

_________________
“The good thing about science is that it's true whether or not you believe in it.”
Neil deGrasse Tyson

"The universe doesn't owe us condolence or consolation; it doesn't owe us a nice warm feeling inside." ― Richard Dawkins


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 apr 2011 01:02 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 24 mar 2011 13:49
Indlæg: 77
lyder de her brugbare???

Quick Flush Ranse Piller 2 x 10 Tab. dkk 400,00
1 pille 5 gange dagligt i 2 dage. Ved hver pille drikkes 2-3 glas vand.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 apr 2011 01:16 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 jun 2010 13:01
Indlæg: 666
Geografisk sted: Ved et træ, nær en flod hvor manden fra Aran går rundt og rundt.
Nej.

_________________
“The good thing about science is that it's true whether or not you believe in it.”
Neil deGrasse Tyson

"The universe doesn't owe us condolence or consolation; it doesn't owe us a nice warm feeling inside." ― Richard Dawkins


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 maj 2011 19:12 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 19 maj 2011 18:50
Indlæg: 2
hej folkens.
Jeg har aldrig været skrevet herinde før fordi jeg ikke har haft noget nyt at bringe til samtalerne, men her kan jeg måske hjælpe. Det er nemlig sådan at jeg har arbejdet på en rusmiddelcenter (ikke som en behandler eller udleverer, men har haft angang til en stor del af afdelingen). Nogle gange har jeg for sjovt læst brochure osv, og mht. testning kan jeg fortælle følgene:
De 2 oftest benyttede midler til at sløre en urinprøve er følgende:
Ændring af PH værdi:
Ved at ændre urinens PH værdi er der stor chance for at sløre udfaldet af prøven. Der kan f.eks tilsættes: sæbe, citronsyre, svovl, ammoniak, klorin, bagepulver osv. Bemærk at det sjældent virker at spise det,i stedet tilsættes til til prøven hvis muligt. Desværre er der ofte en PH tester på testen for at undgå snyd.

Fortynding af urin:
Vand kan tilsættes urinen eller der kan drikkes en masse vand inden prøvetagningen. Det giver en lavere koncentration af stoffet, og dermed større chance for at få en negativ prøve. Fordelen ved dette er at man ikke kan afgøre om det er forsøg på snyd, eller om personene bare har tynd urin.
Sporingstid ved ferle prøver (det mærke vi brugte): amfetamin 2-4 døgn. Kokain 2-3 døgn. Ectasy 1-2 døgn. Ketamin 3 døgn. Cannabis 5-7 døgn (ved dagligt brug i længere tid 4-6 måneder) Håber det hjælper, - Bianka :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 maj 2011 19:17 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 19 maj 2011 18:50
Indlæg: 2
Ved længere tids brug af cannabis kan det selfølgelig kun spores 4-6 uger. Undskylder.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 maj 2011 20:16 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 maj 2010 22:06
Indlæg: 957
Geografisk sted: Syd for Skagen
^^
Endelig noget brugbar information!!
Og velkommen til :D

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.
Bekendtgørelse om euforiserende stoffer
Cannabis Guide

DDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...
kong.svamp: øhm har du HTX på 2 år med fyskik OG kemi på A?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 maj 2011 20:32 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 dec 2005 14:32
Indlæg: 423
Geografisk sted: Steve Holt!..... land?
-

_________________
Nickname: Steve Holt!, Activities: Football, Quote: 'I'm out of here!'
Nickname: Steve Holt! Activities: Drama, Quote: ‘See ya, suckers!'
Nickname: Steve Holt! Activities: Food Services, Quote: ‘Study hard, guys — trust me.'


Senest rettet af Steve Holt! 22 mar 2012 19:25, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 mar 2012 16:32 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 mar 2012 16:27
Indlæg: 3
Det er vigtigt i finder ud af om den urin prøve i tager, ikke har pH måling, det har nogen, derfor blev jeg taget og skulle have misbrugs konsulent.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 mar 2012 10:50 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 feb 2012 16:37
Indlæg: 13
jeg har prøvet det og det virker !
Problemet er bare at man skal drikke/spise 2 -3 citroner/citronsaft aftenen før du skal til urinprøve og drikke vand til. det går ned og renser pga syren også pisser du alle affalds stofferne ud næste morgen inden du tager til urin prøven.'
Jeg gjorde det overfor en ssp politimand da jeg var en 15-16 år gammel og han blev så træt af mig til sidst at han nægtede at have mere med mig at gøre fordi han vidste at jeg røg hash men prøven var ren hver gang. :lol:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 mar 2012 15:47 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 sep 2009 14:02
Indlæg: 938
klarede du den egentlig, squeak?

_________________
there is someone in my head and it's not me


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 mar 2012 17:30 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 dec 2009 20:39
Indlæg: 172
Geografisk sted: Aalborg
Jeg brugte den med at fylde lidt flydene sæbe i, det resulterede desværre i at pisset blev en smule "grumset" men heldigvis ikke noget der blev nævnt noget til. Testen var negativ, men jeg havde også drukket masser af vand osv. for at forsøge at rense :D

MEN! Det var sådan en billig lorte test uden PH-måling .. Jeg tror ikke den virker optimalt må jeg sige.

_________________
Bite my shiny metal ass!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 apr 2012 07:26 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 mar 2012 16:27
Indlæg: 3
Vil anbefale ALLE, der skal tage urintest, at drikke 1 liter te i 3 dage forinden, det renser nyren! og er effektivt! det hjalp med mig ihvertfald!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 apr 2012 07:37 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 mar 2012 16:27
Indlæg: 3
En anden måde er at svede det ud dvs. Løbe, eller hvis man er doven så bare tag en masse varmt tøj på!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 apr 2012 22:15 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 dec 2009 20:39
Indlæg: 172
Geografisk sted: Aalborg
Jeg tror ikke det hjælper at svede

_________________
Bite my shiny metal ass!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 139 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 43 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team