Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 06:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hehe, det må være irriterende, at jeg opretter endnu et emne, men sagen er ikke afsluttet... Nej, der er ikke noget ephedra-ekstrakt på greenfactor, Armaghetto og DR-D... I har fundet et direkte link til ekstraktet, men da den ikke kan findes via deres page, må det jo være, fordi det er blevet fjernet, og de ikke sælger det mere. Så kom igen... Og jeg blev bare pissed over, at mit emne i første omgang blev fjernet uden nogen grund, hvad jeg kan se, men undskyld tonen.

Titel:
Insane psychedelia user!

Kontakt for fuck sake, dem der tidligere har forhandlet det, er det ikke det mest logiske?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Næ, egentlig ikke... det er mest logisk at prøve herinde først, da det helt sikker tager enorm lang tid for forhandleren at svare tilbage. Og så er det heller ikke sikkkert, at de ved, om andre firmaer sælger det.

Titel:
Insane psychedelia user!

Minimal Animal skrev:
Næ, egentlig ikke... det er mest logisk at prøve herinde først, da det helt sikker tager enorm lang tid for forhandleren at svare tilbage.

Er det noget du tror eller noget du ved? Jeg har kun oplevet god service hos diverse urte-shops!

Minimal Animal skrev:
Og så er det heller ikke sikkkert, at de ved, om andre firmaer sælger det.

Dit spørgsmål går på, hvorfor at du ikke kunne finde det mere, ikke hvem der forhandler det!

'Nuff said!

Senest rettet af Dr. Phibes 12 feb 2005 18:48, rettet i alt 3 gange.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Ok så må det være nok... Kontakt dem, brug google, bestil det fra udelandet, dyrk det selv og lav selv ekstraktet, køb noget Bala ekstrakt istedet.... FIND PÅ NOGET!

hvis jeg ikke så meget forkert hedder det sig også på forsiden:

Citat:
Anskaffelse og køb/salg af rusmidler - det er din egen hovedpine, hvor du får dine stoffer fra.

Slut! (nye emner om dette sletter jeg på stedet.)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]