Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 08:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted i det midtjyske
Hey Psy.

Så blev nyeste skud fra stammen til i samarbejde med en kammerat. Det er et stykke akustisk rock. Tag en lytter og kommenter endelig !

https://soundcloud.com/subsdk/bj-rn-wes ... nkins-feat

Senest rettet af SuBs 15 feb 2013 01:44, rettet i alt 1 gang.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Ved ikke hvor akustisk jeg lige synes det var..
Der er masser af følelse i det, men det er som om det ikke helt har energien til at bære de følelser. Trommerne lyder lidt for meget af suppe, steg og is til at jeg kan tage dem alvorligt, det lyder som om de er indspillet på midi-trommesæt? Der er lidt for meget "pik-guitar" over det, i stedet for bare at lave en solo, som er hvad man ville gøre i et nummer med vokal på, så prøv at komponere en melodi til det sidste stykke og leg med lave forskellige stemmer til den, lige nu lyder det bare lidt som om at du ikke vidste hvordan du skulle slutte sangen og fyrede en solo af i desperation, og med den akustiske guitar underneden roder det bare lidt... Jeg har svært ved at høre hvor du vil hen med din stil, du startede i noget elektronisk, som jeg egentlig synes var meget fedt, men så går der et eller andet galt, måske bare for meget guitar til min smag.
Jeg blev dog mindet om det her nummer

Hvilket er en god ting, for jeg elsker glam :rocking:

Håber du kunne bruge det til noget.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]