Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 08:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jeg er en sommerfugl.
Psykedelisk musik projekt

vi er to personer, som søger folk der har gode erfaringer med musik gerne en trommeslager, bassist og en guitarist i skal have lyst til at eksperimentere med forskellige genre, hovedsageligt psykedelisk rock, progressive, metal, jazz.
I skal være åbne over et projekt som forsøger at tage afstand til enhver form for mainstream.
Dette bliver ikke nødvendigsvis til et ”band” i en normal forstand, men nærmere en bevægelse der skal flytte grænserne for hvad vi kan gøre med musik som medie for ekspressionistisk udfoldelse.

Vi mangler personer der ønsker at bruge mere end sædvanligt meget tid til at fordybe sig i projektet, og som også gerne selv bringer nogle nye idéer. Med andre, er det vigtigt at du prioritere musikken højt og er klar til at udvikle/udveksle nye og åbne idéer.

Dog på trods af alt dette, står vi i denne situation hvor vi mangler et øvelokale og dertilhørende trommesæt og et par andre instrumenter.

Dette er som sagt et projekt der kræver engagement, tålmodighed og en knivspids dedikation så vi forventer ikke at det hele køre på skinner helt fra starten, men hvis du har noget som helst at byde på, og mener du er up for a challenge så kontakt os venligst og så kan vi eventuelt mødes og snakke videre om projektet. Gerne hurtigst muligt.

PLUR

Tlf. 61 99 97 64
E-mail: Sleizen@gmail.com

ps. vi bor i københavn

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Kom til jylland, så skal jeg nok tromme for jer :lol:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Berlin
ærgeligt man lige er flyttet fra københavn. Det er ellers altid de felter ingen for musik jeg har arbejdet med. Håber i finder nogle gode mennesker at spille med. Kender eventuelt nogle hoveder som i kunne slå pjalterne sammen med, du er velkommen til at skrive.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
hvis det var i jylland, kunne jeg spille lid triangel og guitar

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jeg er en sommerfugl.
Tak for svaret! vi er åbne for det meste. Dermed sagt, hvis du har nogle interesserede bekendtskaber, lyder det svedigt. har du eventuelt lyst til at videresende vores "ansøgning"? vedkommende skal trods alt selv mene at de har tid til at engagere sig :)

ha det bra! (:

ps det kunne godt tænkes at jeg og eller min ven kommer forbi jylland, vi er da begge derfra oprindeligt. men dette er ikke bare en jam session vi snakker om, det må blive et "sideprojekt" hvis det er :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: den sorte muld
sejt, det glæder jeg mig til at høre... der er desværre lige langt nok til at jeg kan melde mig under fanerne ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]