Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 maj 2025 15:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Hejsa Psychedelia! :)
Jeg har i lang tid gået med tanken om at prøve at lave musik udelukkende ved hjælp af en computer,
det skal dog lige siges at jeg ingen kendskab har til emnet elektronisk musikproduktion og det kan nok også høres i nummeret nedenunder :lol:
Men jeg håber i vil give det et lyt og kom endelig gerne med noget feedback, det ville være super interessant at høre hvad i har at sige om det :)

https://soundcloud.com/the-spectre-inan ... -selection

Mvh
Desta :P

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Rigtig lækker blanding af lyde, ambient er en god begynder stil, den tvinger én til at lytte ordentligt efter hver enkelt lyd! Det kunne sagtens være dobbelt så langt - prøv med noget stilhed/break -agtigt så åbner der sig lynhurtigt muligheder. Jeg har lige nogle tekniske ting, som du kan arbejde med... Der er en række "digitale klik" i din lyd, gætter på at du har loopet nogle clips, sørg for lave en lille fade in/out på de klips. Er det meningen at det skal være højt og overstyre som det gør? Overvej enten, at sætte en limiter på din master, eller simpelthen bare sæt en utility på også skrue ned med den, dit gennemsnitlige output på masteren skal ligge imellem -6 til -3 dB, husk, du kan altid skrue ned, men der kommer et punkt hvor man ikke kan skrue op mere. En sidste ting, bare sådan ren formalia, bounce 2-3 sekunder inden nummeret starter, ikke 25 ;)

Bliv endelig ved! :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]