Jaeh jeg ved squ ikke rigtig...
Mørkets Dronning
Midt i natten, skriget fanger mine øjn, Den anden side venter indeni mig, Myriader af fordømte sjæle spejler sig i min eksistens, Lyt til mine bønder, jeg vil dø før det er slut, Bag skyggerne, utydeligt med mine øjne, Madet med løgne fra ildets hjerte, Sæt mig fri fra den sanseløse smerte, Rødt farver min iris sig, da jeg ser hende, Mørkets brud står ved min side, Uvejeret raser i mit låste sind, Kæder vikler sig omkring mine sanser, Blottet ligger jeg for hendes fødder, Tentakler berører min hud. Ilden tændes i mit hjerte, hvad er dette, Mørket krystaliserer sig i min rygrad, Fortabte krigere løslades fra hendes tanker, Stormen hvirvler dødens støv op, Stille ligger hun sig ved min side, betragter mig, Berører mit indre igennem min krop, smerte Kulde breder sig i min krop, støvet ligger sig, Biddet nærmer sig, fortæret rejser jeg mig op, Med nye visioner strækker jeg mig ud, observant, Skuer ud over jorden, eller den som var, Deprimeret falder jeg tilbage, døende som jeg er!!!!!!!!!!!
Kan squ bedre lide det digt........
|