Dagny skrev:
Hahahahahahhahaha, sådan der er og lyder jeg!

Hardts, jeg elsker dig! Hvor er det bare virkelig, virkelig sjovt, spændende, finurligt og inspirerende. Oveni hatten er det bare helt enormt morsomt at høre om én selv på den måde (selvom der er relativt langt til virkelighedens Dagny - bare rolig!

). HIF er virkelig også sjov altså! Jeg føler nærmest at jeg har fået en form for gave af dig og dine venner. Hvis vi en dag krydser veje giver jeg både det ene og det andet, det er helt sikkert! Thumbs up, mayn, jeg håber du fortsætter med at føre dine vanvittige idéer ud i livet, det er vi mange, der kunne lære noget af!
/ - Dagny
Haha Dagny, det sætter jeg sgu pris på at høre

. Jamen jeg glæder mig sgu også over at kunne bringe jer denne lidt sære beretning på denne måde. Mht. HopIFjorden, så startede vi med at han indtalte det med sin normale stemme, men så blev vi enige om at det nok var bedre på lidt jydsk. Husk at vi er københavnere, så det er nok derfor det blev lidt komisk. Men det er sgu rart at høre din kritik og jeg er glad for du nyder lydbogen

.
Jeg vil helt sikkert fortsætte med at føre mit vandvid ud i livet, det er det jeg lever for.
Hygge
NightflierDk skrev:
Love it.
Men måtte lige bruge den skrevne historie for at forstå hvad Eion sagde, havde svært ved at høre den metalliske rumklangs stemme i højttalerne på min bærbare.
Har lige smidt den på en USB stick fordi jeg vil smide den over til en af mine venner som jeg fortalte om historien dengang jeg læste den c",)
Fint fint CoA, jamen JO altså, det er sgu lidt svært at høre Eion, det anerkender jeg klart. Jeg har jo ikke det mindste problem med at høre hvad han siger, men det må simpelthen være fordi jeg ved præcis hvad han siger. Det gør en stor forskel efter min mening, hvorhvidt man lytter til det på en bærbar's højttalere, eller i headphones - som jo altid er bedere. Men man kan sgu godt høre det på en bærbar, så går man bare lidt glip af stereobilledet, og hvad det har at tilbyde af effektmæssige forbedringer. Men hey... Jeg er sgu ingen Pro, det er bare min mening.
NightflierDk skrev:
Han hører gerne lydbøger men nægter at læse en bog, som han siger jeg har gået det i skole jeg skal

Heheh. Jeg kan godt relatere, sig til ham at han er meget velkommen til at komme med ris/ros, og at jeg altid værdsætter den slags.
Det er en fantastisk ting for mig at vide, at folk lytter/ser de ting jeg laver, og endnu federe hvis de har en god oplevelse med det.
Tak for jeres feedback

Mvh