Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 22:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
justchill skrev:
så hvis man er sømand, kan man så heller ikke gå på vandet?

Så brast illusionen sgu... Havde sådan glædt mig til at lære at flyve på pilotuddannelsen :life:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I am everywhere
Ikke helt det som trådstarter beskriver, men jeg kan slukker en cigaret mellem to fingre uden at få nogen form for skade. Tricket er at vippe gløden af hurtigt, så man kun lige akurat når at føle varme. Det kræver lidt øvelse, men er absolut muligt.

Iøvrigt: Hvad laver den her tråd i art, skulle den ikke være i generelt eller offtopic forummet?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The 7 seas yaarrrg
^+ 1

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Åndsamøbe skrev:
Iøvrigt: Hvad laver den her tråd i art, skulle den ikke være i generelt eller offtopic forummet?

FrederikS skrev:
Jeg undskylder for forkert placering af emne. Det gik lidt stærk. Ville sætte pris på en flytning af emnet!

Medlem
Brugeravatar

Jeg kom lige til at tænke på noget, jeg kan ikke helt huske had det hedder eller hvad de kalder sig, men jeg så noget i fjerneren omkring et folk der tilbeder deres gud i nogle timer hvor efter de faktisk bliver "immune for smerte og skade" og kan stikke forskellige genstande gennem huden og kroppen, hvor efter de trækker genstanden ud, næsten uden at de bløder og efter få sekunder kan man slet ikke se at der har været hul.

Som sagt kan jeg ikke huske hvad programmet hed osv. men de koblede nogle målere til kroppen for at se hvordan den reagerede på at få stukket en genstand igennem sig, mere kan jeg ikke huske... Det var lidt interessant og det virkede ret overbevisende at se, men om det virkelig kan passe kan man jo kun være i tvivl om.
Er er der nogen der ved hvad jeg taler om og kan supplere med evt links?

Medlem
Brugeravatar

Jeg så også engang noget i TV om en fyr, der normalt arbejder på et kontor ,men lige så snart der var nogle i fare rev han sit kluns af ,og FLØJ væk i en stram blå latex dragt! Hvis han stirrede hårdt nok på ting kunne han skyde med laser ud af glukkerne.

Virker det så også vis man skære hovedet af dem?

Billede

Medlem
Brugeravatar

hold nu kæft hvis du ikke har set det

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: L.A.
simohejr skrev:

Jeg har altså også set det. That's forsure.

Medlem
Brugeravatar

simohejr skrev:

Billede

Undskyld.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Nej, men for at komme tilbage til emnet. Det kan da godt være, at din rus gjorde, at du ikke oplevede smerten, som du normalt ville have oplevet den. Hvis din rus virkelig var så kraftig, så er det også sandsynligt, at du havde en forvredet tidsopfattelse. Ofte opleves hændelser som varende længere tid, end de faktisk gør. Det kan forklare, at du oplevede, at du holdt cigaretten så længe, at du burde have fået en vabel. Måske du holdt den lige akkurat så længe, at du ikke fik en synlig brandskade, og at du faktisk havde en nedsat smerteoplevelse, og at din subjektive smerteoplevelses udeblivelse sammen med oplevelsen af længerevarende kontakt mellem din hud og cigaretten har givet dig oplevelsen, at der skete noget overnaturligt. Dette er mit bud. Uanset hvad, så har du ikke haft superkræfter, medmindre sådan nogle dækker over forvrængede sanseindtryk.

Junior medlem
Brugeravatar

Det er nok ligesom det gamle trick at man slukker et stearinlys med fingrene. Dine hænder har været våde og du har haft en forskudt tidsoplevelse som Paul så nøjagtigt sagde.

Nej, Svampe gør dig ikke til supermand eller Jesus. Hvis du tror det har du nok taget for mange!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]