Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 08 jul 2025 08:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: kunst ?
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus V.
For mig er kunst noget, man kan se sig selv i. Man skal kunne identificere sig med det. Se sig selv i bestemte situationer eller med bestemte følelser. Altså, det skal gerne være noget, man kan relatere sig med.

En stol er altså ikke kunst for mig. Det ville den være, hvis den var sønderskudt eller næsten brændt. Så kunne man se, der var sket forskellige ting med den stol. Det ville derfor være en unik stol. Kultur er derimod alt menneskeskabt, så jeg vil hellere sige at den stol, jeg sidder på nu er kultur istedet for kunst.

Computergraffik bruger jeg gerne penge på. Fx købte jeg en gang en giga plakat med en borg, der blev angrebet af en ildspydende drage - fuck, den var flot! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Derudover ser jeg også meget musik som kunst. Jeg vil da lige anbefale noget. Det er lidt i en genre for sig selv, men nok mest hardtrance.

DJ Tom-X - Cocaine (Bush Remix)

Cosmic Gate - The Truth (DJ Isaac Remix)

De to kan klart anbefales, hvis man er til den elektroniske genre uden alt for mange vocals.

[ 22 April 2002: Besked ændret af: g0dkiLLa ]

In our memories
Brugeravatar

Kunst er hvad jeg vælger at kalde kunst. dvs. 100% afhængig af mit humør [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: DK
GRAFITTI er kunst [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Hell Yeah! [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Insane psychedelia user!

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af g0dkiLLa:

Derudover ser jeg også meget musik som kunst. Jeg vil da lige anbefale noget. Det er lidt i en genre for sig selv, men nok mest hardtrance.

DJ Tom-X - Cocaine (Bush Remix)

Cosmic Gate - The Truth (DJ Isaac Remix)

De to kan klart anbefales, hvis man er til den elektroniske genre uden alt for mange vocals.

[ 22 April 2002: Besked ændret af: g0dkiLLa ]
<HR></BLOCKQUOTE>

Jeg hentede de to ovenstående numre. Udover atjeg synes at det var dårligt trance så kunne jeg heller ikke se det smukke eller kunstneriske i det (selvom jeg ellers er tilhænger af DJ Isaac).....næh SHPONGLE, DET ER KUNST
[img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Desuden så synes jeg at malk de koijn - Kosmisk Kaos er fantastisk, en af de lidt mere seriøse sange fra dem. Godt at nogle kan finde ud af at lave hiphop uden at snakke om hvor barske niggaz de er og hvor mange hoes de har.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Hentede også lige de 2 nummre...det var da godt nok noget af det mest latterlige jeg nogensinde har hørt...

Men som vi også har fundet ud så er kunst noget personligt (tror jeg på, fuck noget stinkende dårligt musik [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] )

Nej, Jahbo - Meahehe, Deedrah - Reload (GMS Remix), Infected Mushroom - Where Is S og Shiva Shidapu - Diffusion, se det er musik i verdensklasse!!

[ 26 April 2002: Besked ændret af: -{*LiQuiD*}- ]

Insane psychedelia user!

lol, som Dex ville ha sagt, fissetrance [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: DK
kosmisk kaos er et syyyyyyyGT nummer helt sikkert der!!!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]