Det er nogle vildt fede billeder i tager allesammen

Nyder at kigge med!
Dejligt at høre. Jeg synes det kunne være fedt hvis der var flere der smed billeder op. Jeg synes selvfølgelig ikke bare man skal smide alt op ligemeget hvad det er, men der må da være nogen flere fotolystne derude der har lyst til at dele deres værker?

.
Jeg glæder mig personligt til mit nye objektiv, hvornår det så end bliver købt. Så skal de billeder skydes som jeg indtil videre kun har oppe i hovedet.
Jeg har også en idé til en tråd med billeder, hvor fantasien kan få frit løb ved at andre brugere skal udlede hvad de kan ud fra et billede med flere elementer i. Det kan f.eks. være et billede af noget natur, med en tabt gummistøvle i billedet eller noget, og hvor billedet kan fortælle en historie. Det kunne være meget sjovt at høre folks bud på hvad der er gået forud for billedet, og det skal kun være billeder man selv har taget selvfølgelig, og nogen billeder med flere elementer i. Ikke bare et billede af et stykke papir.
Jeg fik ideen på Færøerne, da jeg var inde og kigge i en kirke. Da jeg kom ud i 'entreen' (ved ikke hvad det hedder) igen opdagede jeg en knagerække med en enkelt mørnet sixpence hængende på, og der tænkte jeg med det samme hvad grunden var til at en besøgende ikke havde fået sin hovedbeklædning med derfra igen, og så tænkte jeg at den tanke nok kan strejfe én ved mange ting på billeder, hvis der er noget der fanger éns øje, og især hvis der er noget der er lidt 'out of place'.
Men jeg ved ikke om der er stemning for det, da det måske bare er mig der har en lidt for livlig fantasi til tider

. Men synes det kunne være et meget sjovt forsøg, hvis det kunne holdes på et seriøst plan, og at man ville lade fantasien få frit løb. Det kunne evt. blive til små bidder af en historie

.