Lige lidt mobilbillederFørste billede her, er fra igår, hvor jeg tilfældigt så et par der sad på bænken, ved stranden. Øjnede med det samme en mulighed for at forevige det uden at de vidste det, fordi jeg syntes det så flot ud:

-
Jeg var på endnu et cubensis-trip med 2 kammerater i forgårs. Vi startede med at spise dem i den enes lejlighed, og da vi alle begyndte at gabe og det begyndte at summe i ryggen, besluttede vi os for at gå udenfor, med en taske fuld af kolde øl og flere svampe til senere. Jeg kunne mærke et let buzz bygge sig op da vi gik ud af døren og ned igennem opgangen, og hvordan det blev stærkere da vi kom udenfor bygningen. Vi gik lige 10 meter ud på vejen, inden vi kiggede til højre, og så blev vi allesammen fuldstændigt paf. Himlen var eksploderet i farver og nuancer der ikke var til at beskrive. Vi gik længere op af vejen, til vi kom et stort græsareal, lidt væk fra husene, hvor vi besluttede os for at sætte os ned og bare kigge på det. Jeg følte det som om jeg var blevet hevet ind i en biograf, hvor jeg bare sad og kiggede på et kæmpe lærred i en mega høj opløsning, og jeg kunne mærke og smage hvordan skyerne dansede og bevægede sig i takt med tiden. Det var helt enestående.
Billedet her retfærdiggører på ingen måde oplevelsen eller hvordan det så ud i virkeligheden (og i vores tilstand på tidspunktet

), men man kan måske alligevel godt nogenlunde fornemme hvordan det må have været.
Det skal siges at vi gik længere op af vejen end da billedet her blev taget, og deoppe var der ingen bakke eller huse i vejen. Der var lav horisont, og så denne farverige himmel så langt øjet rækkede:

Stor størrelse:
http://i223.photobucket.com/albums/dd91/Trehalose/o2.jpg-