Jeg må være ærlig og indrømme, at det første nummer ikke helt falder i min smag.
Andet nummer, derimod, er virkelig godt! Det er mørkt, dystert, og minder mig virkelig om mine oplevelser på DXM. Det er uden tvivl en DXM-verden du har skabt igennem tonerne.
Jeg skal hilse fra min kæreste og sige, at hun er enig med mig i at det er et DXM-univers der udtrykkes igennem dit nummer. Vi sad og skrev opgave, hvor nummeret tilfældigt poppede op i winamp: "Ali, hvem har lavet det nummer?" "En eller anden fra psychedelia der var lam på DXM." "Det kan man fandme godt høre. Det er uhyggeligt!"
Hun synes det er uhyggeligt og dystert, ligesom hendes egen oplevelse på DXM. Det bringer minder tilbage til hende, præcis som ved mig. Skræmmende, men utrolig fascinerende på samme tid.
Meld endelig tilbage, hvis du har i tankerne at udvidde nummeret.
_________________ "I don't know if God exists, but it would be better for his reputation if He didn't." -Jules Renard "Then there was LSD, which was supposed to make you think you could fly. I remember it made you think you couldn't stand up, and mostly it was right.“ -P. J. O'Rourk
|