Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 22:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
[tab]Billede

Liaethfa anarkist

[tab] © 2006 Drumstick.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Fed tegning :D

Kan især godt li dens tøj

Titel:
Relativistisk båthorn

Du tegner altså pisse-godt :D
Jeg synes din sans for detaljer er kanon-go'. Feks omkring baggrunden i billedet, tapetet og at der hænger et billede på væggen, og at du generelt altid får papir-fladen helt fyldt ud. Det er rigtig godt.

Hvor mange tegninger har du efterhånden? Ku' man ikke bakse en eller anden udstilling op på et tidspunkt, et eller andet sted hvor det ku' gi' lidt mod-pol til regeringen og opmærksomhed til legaliserings-ønsket? (ikke fordi jeg aner noget om hvordan man gør sådan noget altså, men det bør helt klart ses af flere synes jeg)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
JEL skrev:
Du tegner altså pisse-godt :D
Jeg synes din sans for detaljer er kanon-go'. Feks omkring baggrunden i billedet, tapetet og at der hænger et billede på væggen, og at du generelt altid får papir-fladen helt fyldt ud. Det er rigtig godt.

Hvor mange tegninger har du efterhånden? Ku' man ikke bakse en eller anden udstilling op på et tidspunkt, et eller andet sted hvor det ku' gi' lidt mod-pol til regeringen og opmærksomhed til legaliserings-ønsket? (ikke fordi jeg aner noget om hvordan man gør sådan noget altså, men det bør helt klart ses af flere synes jeg)

Jeg har mange tegninger, men taget i betragtning at jeg har tegnet hele livet, er det allivel en begrænset mængde, jeg har gemt.

Det lyder som en cool idé med en udstilling, men jeg er nok for sky til at skulle udstille alene. Der skulle nogle flere med på idéen, så er jeg til at snakke med. Jeg synes stadig, at tegninger er ret personlige, og mine er først og fremmest henvendt til frisindede folk som jeg selv (online), og mine nærmeste venner (i det virkelige liv).
Mange af mine venner tegner også, og nogle får gange årligt mødes jeg med nogle venner i jylland, og 'under indflydelse' snakker vi, hører musik, laver det kunst vi nu kan imens. En af dem har lavet nogle psykedeliske malerier, I virkelig ville kunne lide her på Psy. . . De er tilbage fra hans E-dage. Extasy holder han lidt igen med nu, men tager af og til speed, og hans kunstneriske del er gået over til mere fotografering og visuals (psykedelisk video-kunst). Nogle gange står han 12 timer i træk og eksperimenterer med opstillinger osv. :? Lige i overkanten.

Tegningen ovenfor blev til under en amfetaminweekend, 1-3.april. Det varer længe inden jeg skal tage hårde drugs igen, og har også skåret ned på mit hashforbrug efterfølgende. Jeg var syg ca. 3 dage efter den tur, kastede op og havde ingen overskud, totalt smadret i hjernen. Må nok også indse at jeg skal lytte til min krops signaler og leve lidt sundere.
Men når alt kommer til alt, var det sgu turen værd.
First it giveth, then it taketh away, som Queens of the Stone Age så kontant beskriver det!
:twisted:

Men sig til, hvis du hører om en udstilling. Laver du selv noget udover musik, som kunne bruges? Et forslag til udstilling vil fra min side være, at der er elektronisk musik i baggrunden hele tiden; ikke på et alarmerende højt niveau, men nok til at man får den rette stemning, når man går ind på udstillingen. Og samtidig en bonus til de folk, som er på stoffer mens de går rundt og kigger på billederne.
:idea:

Titel:
Relativistisk båthorn

Drumstick skrev:
sig til, hvis du hører om en udstilling.

Jeg ka' prøve at spørge min søster. Hun er mere inde i den slags nemlig.

Drumstick skrev:
Laver du selv noget udover musik, som kunne bruges?

Jeg har leget lidt med foto engang, men det var kun til internet-brug (dvs små billeder i lille opløsning)

Drumstick skrev:
Et forslag til udstilling vil fra min side være, at der er elektronisk musik i baggrunden hele tiden; ikke på et alarmerende højt niveau, men nok til at man får den rette stemning, når man går ind på udstillingen. Og samtidig en bonus til de folk, som er på stoffer mens de går rundt og kigger på billederne.
:idea:

Hehe, ja :)
Jeg lavede engang et 1-time's chill-out/ambient sound-track til en udstilling en eller anden sku' lave (det er omkring 10 år siden nu). Det var så meningen at musikken sku' køre i et loop hele tiden. Jeg ka' ikke huske hvad udstillingen handlede om, men han ku' ikke li' musikken så det blev aldrig til noget (musikken var nu heller ikke særlig go' altså :P )

Titel:
Kæft du tegner godt! Sidder her og er helt grøn af misundelse med mine uhyggelige dårlige tegneevner i tankerne

Titel:
Dedikeret medlem

X-O-o-BaN-Z ¤ skrev:
Kæft du tegner godt! Sidder her og er helt grøn af misundelse med mine uhyggelige dårlige tegneevner i tankerne

Prøv at tegne det at du mener du tegner grimt, så kan det være det bliver godt.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
Fedt nok at vide, hvordan et rumvæsen ser ud. Det har jeg længe spekuleret over.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]