Hallo Visias! hvis du har mere af det her, så er jeg meget interesseret. Det er rigtig godt

Kender du 'ravermeister' cd-serien? Tysk trance når det er bedst, efter min mening ihvertfald. Du rammer den stil meget tæt, og det ska' du kun høre positive ord for herfra.
Jeg synes generelt nummeret lyder lidt japansk inspireret i melodien, og iøvrigt har en dejlig uplifted stemning

Jeg sad ihvertfald og kom til at tænke på ting i retning af et the-party i en japansk have, hvor en kimono-klædt skønhed serverer the for de tilstedeværende mens solen skinner og vejret bare er varmt og dejligt. Små bonzai-træer stående rundt omkring. Måske en enkelt samurai der står lidt afsides og øver noget tai-chi. Og den slags

. Jeg ved ikke om du har tænkt noget i den retning med melodien, men den virker for mig

Meget behagelig og humør-skabende, så stort thumbs up!
Teknisk synes jeg der mangler lidt power og 'umpf' i lyden. Den lyder lidt flad og snæver synes jeg. Kvaliteten er fin nok, det er ikke dét, men den ku' efter min mening godt tåle noget mere bredde og fylde i klangen.
Det er ikke arrangementet jeg tænker på, for det synes jeg er glimrende, men efter-behandlingen (eller post-processing som det vel mere retteligt hedder) af det færdige mix.