Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 apr 2024 04:09


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 07 mar 2024 15:48 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2021 12:17
Indlæg: 153
Geografisk sted: Fyen
Jeg har i efterhånden 9-10 år komponeret musik, både på guitar men også digitalt. Dog er jeg aldrig kommet længere end en meget obskur soundcloud med ~100 følgere, som jeg forsømmer ved at poste max. et par gange om året. Nu har jeg opbygget mig et rimelig svedigt repetoir af psytrance og jungle, som jeg gerne vil vise til verden, men jeg har ikke rigtig nogen vej ind i den danske psytrance scene - jeg har sågar aldrig nogensinde været til rave, ikke engang som tilskuer. Er der nogen her, der vil give det et lille lyt, og evt. ved noget mere om kulturen og hvordan man ligesom kommer frem...
Hilsen MuffDiver
Billede

_________________
"...Man in the future will no longer be a creation of nature, or of chance, or of God, but a manufactured product"
-Theodore Kaczynski


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 mar 2024 23:20 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2008 20:46
Indlæg: 638
Geografisk sted: København
Hej, jeg vil gerne lytte og pege i retning af det jeg nu kender. Send en link (evt. her offentligt så vi alle kan nyde din sikkert dejlige musik).


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 mar 2024 06:39 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2021 12:17
Indlæg: 153
Geografisk sted: Fyen
https://drive.google.com/file/d/1OkpKC6L6P0h8ez62gn738m1HRiWrgFwW/view?usp=sharing

Den her har jeg gået og skruet på i nogle måneder nu. Håber i synes den er fed :)

_________________
"...Man in the future will no longer be a creation of nature, or of chance, or of God, but a manufactured product"
-Theodore Kaczynski


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 mar 2024 14:34 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2008 20:46
Indlæg: 638
Geografisk sted: København
Jeg kan virkeligt godt lide din produktion, altså den bløde lyd du kører igennem hele nummeret. Vildt lækkert. Det er en slags trance jeg personligt gerne vil høre mere af, da det er som at blive pakket ind i et blødt tæppe.

Der er dog en enkelt ting: lad os høre dine overgange. Den med at fade ind og ud dur ikke. Så er det bedre at høre selv en lidt rodet overgang. Når du fader ødelægger det musikkens flow og jeg bliver hevet "ud af den".

Men det er så også det eneste.

EDIT: Jeg kan se at du bor på Fyn. Men hvis det er københavnske gigs du søger så prøv at skrive til nogle af byens klubber. Der bliver jævnligt spillet psytrance på Module, Den Anden side og i en klub i skovlunde der hedder Jumanji. Prøv også at skrive til Stargate Productions og hør om de kan pege dig i en retning, de holder snart en trancefest.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 mar 2024 12:36 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Ikke lige min stil, men produktionen er god og mix/master er også lækkert!

Skriv en pm, hvis du vil have mine homemade samplepacks!

FL STUDIO GANG

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 mar 2024 15:16 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2021 12:17
Indlæg: 153
Geografisk sted: Fyen
Lille Rødhætte skrev:
Der er dog en enkelt ting: lad os høre dine overgange. Den med at fade ind og ud dur ikke. Så er det bedre at høre selv en lidt rodet overgang. Når du fader ødelægger det musikkens flow og jeg bliver hevet "ud af den".


Nu du siger det har jeg virkelig over-brugt den effekt i det her nummer :mrgreen: . Jeg tror jeg beholder den enkelte steder men nu hvor du påpeger det, kan jeg godt se det er virkelig over-kill at den kommer praktisk hver 8. bar hele vejen igennem lol
Buttkraken skrev:
FL STUDIO GANG


VASKEÆGTE BRORMAND :rocking: :rocking:

_________________
"...Man in the future will no longer be a creation of nature, or of chance, or of God, but a manufactured product"
-Theodore Kaczynski


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team