HopIFjorden skrev:
Alrajd alrajd Jel... Men ok, du ku evt tage imod tegninger fra folk og lave et par uofficielle trøjer mm, men evt overskud burde i mine øjne gå til psy.dk - har købt trøjen, men savner et større udvalg...
Der er ikke noget overskud til mig fra de her 2 eksempler jeg har lagt op. Priserne er dem butikken selv fast-sætter, og man ska' selv sætte dem højere hvis man vil tjene på salget, og det har jeg ikke gjort med dem her, for som sagt så var de ikke ment til andet end inspiration til at få en rigtig psy-dk logo-trøje lavet. Og det var før jeg opdagede at psy-dk allerede _har_ en rigtig trøje (jeg ved ikke lige hvordan jeg overså det merchandise link ude i venstre side, men sådan ka' det jo gå

)
Så mine 2 ting her er altså ikke lavet for andet end eksemplet's skyld
Alle ka' jo oprette en butik på sitet, og uploade sine logo'er, hvis man vil ha' alternative narko-trøjer. Hey, vi ka' endda få
konkurrence mellem de forskellige design's, hvis folk laver forskellige butikker med hver deres forslag til et logo, hehe

Så er det ikke bare en hemmelig narko-loge mere, men en hemmelig narko-loge med forskellige klaner i

Meningen med det hele var fra min side at få vores kultur gjort mere synlig, så vi ikke bli'r ved med at blive overhørt af den krigs-kriminelle slipse-bande (VKDF) (som efter min mening overgår rockerne og indvandrer-banderne i ondskab med mange længder, men det er jo en anden historie)