Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 11:06


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 02 sep 2008 14:56 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 feb 2003 02:01
Indlæg: 2386
Geografisk sted: NRBX
Hej hej

Jeg lige lagt sidste hånd på et stykker musik jeg har valgt at kalde Sommerland. Det har efterhånden har taget 3-4 år fra idé til tema, til forholdsvis færdig mix. SÅ man må sige det har taget sin tid, men NU er det færdigt hehe

http://www.myspace.com/membran

_________________
Den røde knap →


Senest rettet af snufkin 08 sep 2008 20:39, rettet i alt 2 gange.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 sep 2008 15:13 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Fedt - og dejligt sommerligt! Hyggelige rytmer!!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 sep 2008 16:08 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 feb 2003 02:01
Indlæg: 2386
Geografisk sted: NRBX
Tusinde tak. Selvom den danske sommer stå på hæl, kan man jo prøve at forlænge den max muligt :P

Assisterende musikere er på bas: Aske Krammer (Badun) og Syre spade: Sune Rodt (Ruhan Daisy)

_________________
Den røde knap →


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 sep 2008 16:37 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Ahhh ja ok, badun's lp har jeg da, og har set dem live op til flere gange... Sune-drengen kender jeg så ikke, men fed syrespade der! =)

Hvad er din funktion så? Joint-ruller? Alle bands bør ha' en til at rulle fede til dem:P


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 sep 2008 17:07 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 feb 2003 02:01
Indlæg: 2386
Geografisk sted: NRBX
HopIFjordeN skrev:
Ahhh ja ok, badun's lp har jeg da, og har set dem live op til flere gange... Sune-drengen kender jeg så ikke, men fed syrespade der! =)

Hvad er din funktion så? Joint-ruller? Alle bands bør ha' en til at rulle fede til dem:P


Helt sikkert, jeg er gode gamle venner med Aske. Der kommer forresten en ny Badun skive i løbet af efteråret, jeg har hørt et par numre, og kan sige det blir super svedigt :rocking: Det virker som om de har fundet sig en del mere til rette, hvor den gamle skive tiltider godt kunne være lige lovlig kaostisk i udtrykket og strukturen.

Og ja jeg er joinr-ruller :D og komponist, pianist og manden der drejer på alle knapperne og dimserne, producer kalder de det vist nok. :roll:

_________________
Den røde knap →


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 sep 2008 15:27 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 maj 2006 03:44
Indlæg: 78
Geografisk sted: Der hvor det sker
super nice lyde og super nice mixet det er vold nice at ha i baggrunden når jeg går en af mine ryger ture i den dejlige natur/by det minder lidt om et gammelt nintendo 64 spil super dope homi :rocking: du får en masse street credit fra mig af 8)

hilsen dolfine :peace:

_________________
http://soundcloud.com/de-rygeste


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 sep 2008 16:41 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 sep 2005 12:07
Indlæg: 270
Melikes!

Forfriskende original og glad musik. Det løftede humøret på en ellers lidt kedelig dag.
Tak for dét :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 sep 2008 20:22 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 maj 2006 03:44
Indlæg: 78
Geografisk sted: Der hvor det sker
har du udgivet noget, jeg vil ha mere ...

_________________
http://soundcloud.com/de-rygeste


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 sep 2008 21:40 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 jan 2002 02:01
Indlæg: 109
Geografisk sted: Flensborg
Super lækkert produceret, og stemningen er virkelig ramt godt...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 sep 2008 21:44 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 jan 2002 02:01
Indlæg: 109
Geografisk sted: Flensborg
Hov, ser lige at dit navn er stavet baglæns herinde, hæ. Hvad skete der med GuroFundjai? Er det projekt gået helt i stå? Urgu Maluba (2. version) er et af de mest originale psytrance numre jeg har hørt de seneste år, virkelig fedt.

For andre interesserede, så check GuroFundjai her:

http://gurofundjai.mymusic.dk/


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 sep 2008 09:36 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 feb 2003 02:01
Indlæg: 2386
Geografisk sted: NRBX
Terracotta skrev:
Hov, ser lige at dit navn er stavet baglæns herinde, hæ. Hvad skete der med GuroFundjai? Er det projekt gået helt i stå? Urgu Maluba (2. version) er et af de mest originale psytrance numre jeg har hørt de seneste år, virkelig fedt.

For andre interesserede, så check GuroFundjai her:

http://gurofundjai.mymusic.dk/



Hey hey og mange tak, jeg glad for at gøre så mange mennesker i bedre humør v.h.a. musik. Ja Gurofundjai er for længst gået i stå, det var projekt jeg havde med en af mine venner jeg ikke ser særligt tit længere. Men jeg laver stadig tramp ind i mellem, når jeg lige har brug for at blive blæst fuldstændig igennem. Selvom det dog ikke er noget jeg har nogen ideer om skal udgives eller komme videre med, bare for sjov.

Det kan høres på http://www.myspace.com/hurlumhey jeg har dog glemt adgangsordret og kan af underlig omstændigheder ikke logge på den tilknytende email, så jeg har ikke haft mulighed for at uploade nyt, selvom jeg har et par tracks liggende.


popcoren skrev:
har du udgivet noget, jeg vil ha mere ...


Lige i øjeblikket arbejder jeg på en plade med en sanger ved navn Marc Roland. Stilen blir noget omsiggribende med elemeter både fra psychedelic, jazz, folk-rock og afro/worldmusic til electronica/IDM, dubstep, drum'n'bass og techno.

_________________
Den røde knap →


Senest rettet af snufkin 05 sep 2008 12:46, rettet i alt 2 gange.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 sep 2008 14:21 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Lyder sgu meget chill. Ikke 100% min kop te, men dejlige positive lyde og glad stemning hele vejen igennem :). Coolio!

Lige et sidespring: Hvad mener Terracotta med dit navn stavet baglæns? Har siddet i et par minutter nu og vendt og drejet det for at kunne få noget der giver mening ud af det, men uden held. :D

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 sep 2008 14:28 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 feb 2003 02:01
Indlæg: 2386
Geografisk sted: NRBX
Halose skrev:
Lyder sgu meget chill. Ikke 100% min kop te, men dejlige positive lyde og glad stemning hele vejen igennem :). Coolio!

Lige et sidespring: Hvad mener Terracotta med dit navn stavet baglæns? Har siddet i et par minutter nu og vendt og drejet det for at kunne få noget der giver mening ud af det, men uden held. :D


Takker, det er fordi jeg har bruger navnet alloedee på andre sites som f.eks mymusic. Men psychedelia har jeg vendt det baglens. Der er dog ingen der har bemærket det før ny

_________________
Den røde knap →


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 sep 2008 16:44 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 maj 2006 03:44
Indlæg: 78
Geografisk sted: Der hvor det sker
Citat:
Lige i øjeblikket arbejder jeg på en plade med en sanger ved navn Marc Roland. Stilen blir noget omsiggribende med elemeter både fra psychedelic, jazz, folk-rock og afro/worldmusic til electronica/IDM, dubstep, drum'n'bass og techno.


fed fed fed :rocking: har du nogen ide om hvornår den vil udkomme. kan jeg få fat på Family thing nogen steder, det vil være kor nice og få den ned på mp3en. :rocking:
keap it up. :peace:

_________________
http://soundcloud.com/de-rygeste


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 sep 2008 23:50 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 feb 2003 02:01
Indlæg: 2386
Geografisk sted: NRBX
Hey popcorn, jeg smidt family thing (nu med vokal) ind på mymusic nu, tror du kan download den nu der fra. Og forresten har jeg også smidt nogen flere numre op på myspace

_________________
Den røde knap →


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 sep 2008 09:43 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 maj 2006 03:44
Indlæg: 78
Geografisk sted: Der hvor det sker
eedeolla skrev:
Hey popcorn, jeg smidt family thing (nu med vokal) ind på mymusic nu, tror du kan download den nu der fra. Og forresten har jeg også smidt nogen flere numre op på myspace


jiir helt sikkert det er sygt nice det nye der er kommet. Chinese streets gir mig en følelse af afrika eller et sted hvor der er varmt og tørt det er super dope, er der harpe med i det lyder sådanne i mine øre. men den ny vision af family thing kan jeg ikke så godt lig jeg syntes at de der stemmer ødelægger lidt den stemning sangen giver kun instrumitalt. det er dope at høre der er så mange forskelige ting der overelapper hinannen og den måde sangende udfolder sig på, normalt er jeg ikke til den slags musik men lige det her bliver jeg grapet af.
keap up the good work.
:peace: popcoren

_________________
http://soundcloud.com/de-rygeste


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 sep 2008 10:04 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Fååårk det er fedt, hele svineriet på din myspace!! Kommer Membran nogensinde ud og optræder live? Jeg ville købe/snyde mig ind!=)

Edit: For satan hvor er Pocket full of shells mega fed!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 sep 2008 12:36 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 jan 2002 02:01
Indlæg: 109
Geografisk sted: Flensborg
Synd med GuroFundjai, men jeg vil da lige checke hurlumhej ud :c)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 sep 2008 12:53 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 feb 2003 02:01
Indlæg: 2386
Geografisk sted: NRBX
HopIFjordeN skrev:
Fååårk det er fedt, hele svineriet på din myspace!! Kommer Membran nogensinde ud og optræder live? Jeg ville købe/snyde mig ind!=)



Mange tak, jeg er helt benovet. Ja vi spillede faktisk i maj på Bolsjefabrikken, men vi har været bortrejst det meste af sommeren, så der er ikke sket sp meget, men jeg regner med at få nogen livegigs op og køre i løbet af efteråret.

Terracotta skrev:
Synd med GuroFundjai, men jeg vil da lige checke hurlumhej ud :c)


Helt sikkert, hov jeg lavede en skrive fejl før http://www.myspace.com/hurlumhey

Popcorn -> jeg kan sende dig instrumentalen af Family Thing, hvis gerne vi ha den

_________________
Den røde knap →


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 sep 2008 13:50 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Nu har jeg også hørt de andre! Rigtig fedt musik, kan især godt li' Family Thing.

Fortsæt det gode arbejde der! Thumbs up herfra :).

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team