Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 03:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor kraverne vender
Min bror har lavet dette fantastiske sumpermix til søvn, kogere og som underlægningsmusik til jordens undergang.
Kopieret fra Electrobeat.dk:
Citat:
Ja jeg synes jeg ville give min anden side af min musikalske last til kende. Jeg er en af de personer som til tider har brug for at dykke rigtig dybt ind i melankoli og apokalyptisk skønhed når jeg er grå indenvendig. No cheering up for me, thank you!
Så her får I et narkotisk mix jeg har strikket sammen, det er godt til gråvejrsdage som disse, kærestesorger, indre rejser, søvn, depressioner, jorden undergang hvis sådan en finder sted (gem evt. til 2012 og lyt der?) osv.

Stilen er nok hvad man kan kalde Avant Garde/Dark Ambient/Post-Rock/Klassisk Rock - men fuck nu de kasser, det er genial lyd whatsoever!

OBS! Tag jer nu tid, læg jer ned, tænd noget god tobak og lyt.. ikke spole.

Tracklist:
Sigur Rós - Untitled 04
Set Fire To Flames - sleep maps
Deathprod - treetop dive 1
Set Fire To Flames - Cote D'abrahams Room Tone
Set Fire To Flames - Esquimalt Harbour
Floex - Komportarna
Set Fire To Flames - This thing between us is a rickety bridge of impossible crossing
Set Fire To Flames - When first i get to Phoenix
A Silver Mount Zion - tho you are gone, I still often walk with you
Set Fire To Flames - your guts are like mine
Godspeed You! Black Emperor - 09-15-00(part two)
Set Fire To Flames - Tehran in seizure
Deathprod - treetop dive 3
Set Fire To Flames - Small steps against inertia
Set Fire To Flames - Steal compass/Drive North/Disappear
GYBE - Providence
Set Fire To Flames - Rites of Spring Reverb
Set Fire To Flames - injur/gutted/two track
The Polyphonic spree - Together We Are Heavy

DOWNLOAD:
http://www.sendspace.com/file/n3y00v

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Lyder lige som noget for mig, har lige puffet en fin kegle af det brune. Henter mixet nu og kommer med bedømmelse imorgen :joint:

Edit: Faldt sgu i søvn efter et kvarter, men ellers, utrolig stemningsfyldt, det jeg nåede at høre. Prøver at høre det igennem i aften igen :D

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Har fået hørt det helt igennem nu, fantastisk sammensætning af lyd, det må jeg give din bror. Tror vist der er et par grupper i det mix jeg skal have kigget/lyttet nærmere på, det er jo helt utroligt hvilke fantastiske billeder af lyd de kan skabe :o :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er mig der er 'broderen' :rocking:
Tak for din ros, håber andre får glæde af det på samme måde. Eller får erkendelse eller forløsning eller hvad der nu søges.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
det er godt nok helt enormt mange SFTF-numre. Deathprod, GYBE & Silver Mount Zion & tra-la-la-la band er virkelig gode. GYBE og silver.... er 2 musikkollektiver hvor flere af medlemmerne overlapper. GYBE er klassisk postrock(noget af det eneste der stadig holder) med repetitioner og opbygning mod det helt store crescendo. Silver.... er et udvidet orkester der er overvejende improviseret og mere skramlet. Mere akustisk og meget mindre pretensiøst end GYBE. Jeg holder mest af EP Slow Riot for Zero Kanada og Yanqui U.X.O.(unexploded ordinance) med GYBE. Førstnævnte indeholder nummeret 'Maya' og nummer 4 på Yanqui, 'Motherfucker=Redeemer' er mine yndlingsnumre med dem.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]