Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 23:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Flensborg
Ja, eksperiment og eksperiment, det er ihvertfald anderledes end jeg har lavet før.

Synes selv det er et vældig hyggeligt nummer. Check det ud hvis du har lyst :rocking:

Nummeret hedder "Muff" indtil videre
http://soundcloud.com/uncite/muff

Ps. Og god weekend, nu vil jeg afsted på mit første svampetrip i laaaaang lang tid, hygge :wink:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Man skal være medlem for at høre det??

Og go tur der - vi må sgu også snart lige tage en højdosis sammen snart igen=)

Medlem
Brugeravatar

Aaarh, for fa'en. Troede man kunne høre dem derfra uden login.

Her er en tilgængelig version:

https://www.yousendit.com/transfer.php? ... Um5IRGc9PQ

Undskyld besværet :c)

@ Fjorden: Du kommer ikke forbi idag, eller? (lokke, lokke)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 1.347
Gik ikke ind til nummeret med de store forventninger, men må indrømme at jeg blev glædeligt overrasket.

Synes det er en lækker bas du bruger, anderledes end hvad jeg normalt ville bruge, men det holder. Synes dine hooks er rigtig gode, måske en smule variation men det er bare hvad jeg ville gøre. Dit halvslags anslag er også rigtig godt, lækkert at den spiller en smule mere melodi end den standard halvslag.

Hvis du nogensinde er interesseret i at lave noget samarbejde er du mere end velkommen til at smide mig en besked over sitet eller smide mig på msn.

sulek123@hotmail.com ( Og nej jeg vil ikk se jer andre wanke på cam :D :D :D )

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Satme lækkert track der hombre!!!

..Lækkert at er produktiv for tiden, der kommer sgu noget godt ud af dig!! Kan ikke lige sætte en negativ finger her, desværre - så den må du få i røven næste gang vi ses!

Medlem
Brugeravatar

Det' en deal, jeg trænger også til at blive boret ud, hæ! Og tak for de positive ord :c)

@ Sulek: Ja, det er også ret anderledes and hvad jeg plejer at lave, det er en af de tracks som udsprang af fri lej med bassen som grundlag.
Har du eventuelt et link til lidt du har lavet, det kunne jeg rigtig godt tænke mig at høre, så kan vi se om vi kan få startet et track eller 2 sammen.

Hygge :c)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det nummer går rent ind i mit skæve hoved lige nu! Bassen trækker mig dejlig rundt og jeg elsker din måde at give meget lo-fi klange over dine melodier. Jeg kan rigtig godt li dit Uncite-projekt (hører stadig In Its Purest Form hvilket jeg har gjort siden du smed den op i sin tid), det har altid sagt mig noget på samme måde som din Terracotta-lyd, den der lidt old school lyd med et psykedelisk twist - måske det er trackerlyd jeg kan spore?

Medlem
Brugeravatar

Hey InnerNetExplorer!

Undskyld, ser først din post nu! Jeg er da rigtig glad for at du stadig hører lidt gammelt Uncite, det varmer :c)
Med hensyn til lyden, så må det være et ubevidst valg at jeg går efter det lidt mere gritty. Al Terracotta er nemlig produceret i Reason, hvorimod mine nyere numre er produceret i Cubase med hjælp fra lidt hardware synths, hvilket er en helt anden arbejdsgang. Men det er altid sjovt at få en andens syn på musikken, det er nemlig ikke lige noget jeg selv har tænkt over.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]