Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 15 jul 2025 18:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Nordjylland
Her får i lige linket til mit seneste projekt.. håber det er hørbart :)

Ps. det er kun mit 4. nummer så please lad være med at hugge hovedet af mig hvis i syns det er noget lort :)

http://www.myspace.com/danishspaceviking

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Fedt nok beat, men mangler lidt variation :)
Men vil ikke sige det er noget lort.. Men et udemærket begyndernummer vel :)
Hvilket program er det lavet med ?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Lidt rodet, specielt i starten, men klart fede passager!! Og taget i betragtning af, at det er dit 4. nummer så har du helt sikkert flair for det!!! Keep it up, det kan kun blive godt!!! =)

Junior medlem

Tak for den positive feedback :)

Cake
"Hvilket program er det lavet med ?"

Ved godt jeg lyder som en noob når jeg siger at jeg bruger fruity loops hehe.. Har overvejet at købe cubase også bruge fl som addon :) Men det koster altsammen jo :)

Rart at få fortalt at man har flair for noget :) Og ja jeg arbejder på at få helt styr på den røde tråd, få alle lyde til at passe sammen.. højdepunkter osv..

Endnu engang 1000 tak for ordene :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 1.347
Som jeg har skrevet på myspace, rigtig gode idéer! Det kører fint fremaf og ja, hvis det kun er dit 4 nummer, så thumbs up herfra!

Mht. at bruge fruity loops, bliv ved med det! Eller, du skal bare arbejde i det du føler der er bedst til at formidle dine idéer.

ps. jeg bruger også fwuity :D

Junior medlem

Syns fandme jeg kender dig et eller andet sted fra sulek hehe.. men det kan også godt passe hvis du er fra fr. havn.. jeg er fra sæby :)

Tak for ordene :)

Laver du egentlig musik solo eller har du nogle homies du sidder og laver lyd med eller??

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tænkte nok det var fruity loops :) Ku jeg fornemme på starten, men man kan sagtens lave fed musik med fruity. Ikke at jeg selv gør det, men kunne godt finde på det én dag :)
Men keep it up.

Medlem
Brugeravatar

cake skrev:
Tænkte nok det var fruity loops :) Ku jeg fornemme på starten

Hvad er det helt præcist som gør at du kan fornemme at det er fruity loops? Jeg vil hjertens gerne høre det..

Swampthing;
Alle kender mig heroppe, jeg er en seværdighed :D eller noget...

Jeg laver både musik alene og med et par mates, nok mest en der kalder sig for bugswap. ( http://Www.myspace.com/bugswapp )

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
Af et 4 nummer at være, er det da pisse godt.
Du skal helt klart blive ved. Træning, træning, træning. Og en masse læsning :)

OG man er ikke n00b fordi man bruger FL studio. Man kan præcis det samme som med alle andre programmer. Det handler bare om at lære hvordan man gør ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

sulek skrev:
cake skrev:

Hvad er det helt præcist som gør at du kan fornemme at det er fruity loops? Jeg vil hjertens gerne høre det..

Ja det vil du vel ? For som jeg læser det så kan du jo knap vente med at svine mig fordi jeg "har noget imod fruity loops" eller tager jeg helt fejl ?
Okay, grunden til jeg tænkte det var fruity loops var at de første 45 sekunder eller sådan noget mindede mig en hel del om hvordan det lød da jeg prøvede at lege med Fruity Loops, udover at jeg var bundelendig og ikke rigtig havde sat mig ind i programmet på nogen måde.. Det var på ingen måde negativt ment, blot en lille tanke da min første tanke da jeg hørte den var "Halløj, det minder mig om da jeg prøvede det dersens FL"
Men ja ja lynch mig da fordi jeg havde en feeling., men okay, mit første svar var så lidt fucket kan jeg da se når jeg læser det endnu engang.. Hvis I forstår det som noget negativt så tar I fejl, har ikke de store skills indenfor at udtrykke meninger og holdninger på en forståelig måde.. Syns det lød relativt godt.

Medlem
Brugeravatar

cake skrev:
sulek skrev:
cake skrev:

Ja det vil du vel ? For som jeg læser det så kan du jo knap vente med at svine mig fordi jeg "har noget imod fruity loops" eller tager jeg helt fejl ?
Okay, grunden til jeg tænkte det var fruity loops var at de første 45 sekunder eller sådan noget mindede mig en hel del om hvordan det lød da jeg prøvede at lege med Fruity Loops, udover at jeg var bundelendig og ikke rigtig havde sat mig ind i programmet på nogen måde.. Det var på ingen måde negativt ment, blot en lille tanke da min første tanke da jeg hørte den var "Halløj, det minder mig om da jeg prøvede det dersens FL"
Men ja ja lynch mig da fordi jeg havde en feeling., men okay, mit første svar var så lidt fucket kan jeg da se når jeg læser det endnu engang.. Hvis I forstår det som noget negativt så tar I fejl, har ikke de store skills indenfor at udtrykke meninger og holdninger på en forståelig måde.. Syns det lød relativt godt.

Nej nej, det er ikke et korstog om hvorvidt fruity er godt eller ej, det er op til folk selv om de synes det. Det var mere fordi at jeg forstod, det du sagde, som at du kunne høre på det at det var lavet i fruity. Men det er fordi jeg trækker dit udsagn ind i en diskution jeg har haft tusindvis af gange, om at nogle sjove individer kan høre hvilket program et nummer er lavet i. Så det var ikke et angreb på dig :)

Peace! :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

sulek skrev:
Nej nej, det er ikke et korstog om hvorvidt fruity er godt eller ej, det er op til folk selv om de synes det. Det var mere fordi at jeg forstod, det du sagde, som at du kunne høre på det at det var lavet i fruity. Men det er fordi jeg trækker dit udsagn ind i en diskution jeg har haft tusindvis af gange, om at nogle sjove individer kan høre hvilket program et nummer er lavet i. Så det var ikke et angreb på dig :)

Hehe det så i orden, men altså det var nu heller ikke fordi jeg ku hører det var Fruity, men havde det bar på fornemmeren du ved :P Anyway, så længe musikken er god er alting godt og det fornemmer jeg at det nok skal blive :)

Edit: Tjekkede lig jeres bugswap ms side ud... Tramp tramp tramp, det kører bare. :rocking:
og :peace: og thank god der er under et døgn endnu til weekend.

Medlem
Brugeravatar

cake skrev:
sulek skrev:

Hehe det så i orden, men altså det var nu heller ikke fordi jeg ku hører det var Fruity, men havde det bar på fornemmeren du ved :P Anyway, så længe musikken er god er alting godt og det fornemmer jeg at det nok skal blive :)

Edit: Tjekkede lig jeres bugswap ms side ud... Tramp tramp tramp, det kører bare. :rocking:
og :peace: og thank god der er under et døgn endnu til weekend.

Bugswap er ikke mit musik, det er den gut jeg laver meget af min musik med :) Vores fælles projekt hedder T:A:C, det kan du finde på hans friendslist :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Arh, kan jeg godt se nu jeg læser det igen :) Men det ændrer ikke på mit udsagn, det er dejlig tramp i mine ører... mMmm.. altså både jeres fælles og din mate´s der... :)

Junior medlem

xun skrev:
Af et 4 nummer at være, er det da pisse godt.
Du skal helt klart blive ved. Træning, træning, træning. Og en masse læsning :)

OG man er ikke n00b fordi man bruger FL studio. Man kan præcis det samme som med alle andre programmer. Det handler bare om at lære hvordan man gør ;)

Ja og så er youtube faktisk et rimeligt godt instruktions instrument :) eller hvad sådan noget hedder.. Men tak for opbakningen.. Dit progressive stuff er nu heller ikke helt værst :) Hvilket program bruger du??

Junior medlem
Brugeravatar

Det er fedt! Jeg kan godt lide din bas-gang! :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Vil også lige give nogle rosende ord med på vejen ;)
Det er godt lavet, især når det er 4. nummer.

Bliv ved !!

Junior medlem

det lyder sku godt:)

Medlem

Super fedt :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
Keep it up! :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]