Har igen fået et HHC-flip grundet søvnløshed - denne gang har jeg bare valgt at genfortolke forskellige klassiske konsolspilstemaer fra eksempelvis; Tetris Attack, Sonic the Hedgehog, Super Mario Land, Megaman og deslige.
Dét er en rodebotik af melodunter - a la mit første "Tracks @ Random" grundet, at melodunterne bare poppede op i kraniet og dernæst blev slasket igennem min DAW, medens jeg legede med temaerne - I burde kunne kende de fleste, hvis jeg ikke har fået maltrakteret dem aaalt for meget.
Anyways, håber at I vil syntes om denne hjerneblødning af temaer fra hin svunden tid.
_________________ "Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music." ~ Kristian Wilson, Nintendo Inc
_________________ "Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music." ~ Kristian Wilson, Nintendo Inc