Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 04:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Berlin
Hej dejlige mennesker på psychedelia.
Har lavet et nyt track jeg følte jeg ville dele. Der tages forbehold for at det er forholdsvist frisk fra ovnen og u-mixet. Har lavet stort set det hele her til aften. Kan anbefales at høres med gode hørebøffer. Håber i kan li' stilen :)
https://soundcloud.com/hoeberg/kleine-tod
peace!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: the Land of Ooo
Jeg ved ikke om du ønsker kritik, men lidt skal du have. De første 2 minutter var ret svære at komme igennem trommelydene lyder meget kunstige. Derefter er det egentlig udemærket, men mærkeligt.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Berlin
tak fordi du gad lytte og tak for kritikken. Det meste er også lavet på en synth og egentligt heller ikke meningen det skulle lyde som akustiske trommer, jeg kan egentligt meget godt lide synth lyden, men kan godt være der skal arbejdes lidt mere på den. Starten har du nok ret i er lidt tung, det er langsomt og sløvt. Kan være jeg skulle arbejde på at gøre det lidt lettere at lytte til for andre end mig selv :), hvilket jeg egentligt synes er en typisk fælde når man har vænnet sig for meget til lydende.

Jeg har redigeret lidt hist og her og tilføjet noget melodi kan være jeg uploader den igen på et tidspunkt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]