Tak Snoezel, det varmer

Spiller du selv psyche? I så fald så smid mig meget gerne et link

Ja da, en lille håndfuld gigs booket og flere på vej - vi går efter at spille så meget som vi kan holde til fra april og et godt stykke tid frem. Kom over og sig hej så vi kan feste og få en musiknørdesnak.
Vi skal spille en del med Morgan Square og Acid Twin, der er nogle af vores gode venner og eminente bands der er værd at tjekke ud.
18. april Trøjborg Beboerhus, Århus
14. maj KB18, København (m. Morgan Square + Acid Twin)
16. maj Maskinen, Svendborg (m. Morgan Square og Acid Twin)
12. juni Svampen, Thylejren (med Morgan Square og Acid Twin)
13. juni 1000Fryd, Aalborg (med Morgan Square og Acid Twin)
Bliver selvfølgelig lige nødt til at lave den obligatoriske liste over substanser jeg var på da vi lavede pladen

Af ting der kom med på pladen var jeg på opium, tramadol, amfetamin, MDA, metadon, koffein, pot, alkohol og nikotin. Specielt opium og MDA er eminente indspilningsdrugs, da man bliver easy going, fokuseret og meget lyttende. Blandt kasserede takes var der heroin og MDMA involveret. Samt naturligvis røg af forskellige slags, da den slags gerne befinder sig i studiet hvilket for øvrigt er en vane jeg har taget op til revision sidenhen.
Sangskrivnings og tekstmæssigt var mine bidrag mest influereret af pot men med lidt opium og heroin inde i billedet. Sidstnævnte er ikke en anbefaling og tror det er vigtigt at understrege at jeg er den eneste i bandet der roder med opiater.