en anden påtalte os det med snaren, og jeg har nedjusteret volumen og taget noget af toppen af og så oploaded tracket igen, men nogen gange spiller den det gamle track og ikke det nye updaterede, det kan osse være der skal skrues mere ned, det må jeg lige kigge på
ang introen kan du godt have ret i at der skal arbejdes med overgangen og opbygningen, men som psilocyb viser det, og prog generelt, syntes jeg tit at introen bygger op til bassen, og når bassen starter så bygger men hele tracket op til at have mere fart på, men ja prog er ikke min stærke side, det er kun de sidste par år jeg har hørt lidt prog, og det har været en hel anden stil end den jeg prøver at lave nu, jeg er måske osse lidt bundet af at jeg er gået igang med et tut track, der er ikke meget plads til at lave ændringer, da den basale stil er lagt af psilocyb
kunne godt prøve at klemme noget ind lige efter introen, men det er mega svært, der går ikke mange sekunder før der begynder at komme percussions ind over og det er ikke nemt at få det hele til at passe sammen, ting der lyder godt i introen, lyder måske af helvedes til når de spilles sammen med percussions, men det er nok noget jeg lærer hen af vejen, det er stadig meget begrænset hvad jeg kan finde ud af
har du evt et prog nr, som du syntes har en super fed opbygning som jeg kunne få lidt inspiration fra?
den sidste del af tracket har jeg kun brugt 20 min på, bare lige noget jeg klaskede hurtigt sammen, leaden lyder faktisk ikke særlig godt alene, men når der kommer flere lag på og den bliver mixet lidt ind i det hele kan den være meget fed, det lød hvertfald rimelig godt på psilocybs nr, og det er et element der er lavet til det her prog track, men jeg har jo viget rimelig meget fra det track han laver så det er muligt at jeg skal finde noget der passer bedre ind, er bare ikke særlig skarp til det der med midi patterns, det går okey med at finde fede lyde, men at få dem ned på et midi pattern der lyder godt, og få det mixet ind sammen med resten har jeg lidt problemer med
din kritik er fin, jeg går ikke kun efter at få avide jeg er god, vil også høre når jeg gør noget forkert så jeg kan udvikle mig, noget kan jeg self bruge mer end andet, men tager alt til mig, så bare kom med det : )
edit: har prøvet at kigge på droppet efter introen, og der er 3 forskellige crashs der kører et par sekunder, og 5 sekunder efter det starter der 2 leads og percussions, kan ikke rigtig klemme noget ind uden at det clasher med andre ting, så jeg skal nok have fundet på noget andet fikst for at få det til at lyde bedre, evt med kick og bass, har du nogle tricks?
|