Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 maj 2025 14:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: På en nydelig villavej
Hej med-psychere. :)
Jeg synes lige jeg ville smide et af mine lidt ældre tracks her på siden.
Mit koncept er at indspille samtlige instrumenter i et hug, for at se hvor musikken bærer mig hen af, og som i sikkert kan høre, tæller mine store inspirationskilder Pink Floyd, Tangerine Dream og Ash Ra Tempel.

God fornøjelse. :joint:
http://www.youtube.com/watch?v=OvOymS1Z ... lies&f=11#

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Det var ret interessant! Dejlig filmisk til tider - dejligt roligt tempo, gakket, uden at være alt for avantgarde.. Kunne være interessant, at proppe på playlisten og hoppe en tur i hullet til det... =)

Medlem

Geografisk sted: På en nydelig villavej
HopIFjordeN skrev:
Det var ret interessant! Dejlig filmisk til tider - dejligt roligt tempo, gakket, uden at være alt for avantgarde.. Kunne være interessant, at proppe på playlisten og hoppe en tur i hullet til det... =)

Fedt, tak HopIFjorden for feedback. Hvis du har brug for andet af mit materiale i mp3-format, skriv endelig. 'Sharing is caring'. :) Jeg kan på det varmeste anbefale at trippe til det, gør det ofte selv, check evt nogle af mine andre skæringer ud:
Anbefalinger:
'Zarrathustra' https://www.youtube.com/watch?v=ktFcgwO9sPg , hvor jeg har brugt et stykke laboratorieudstyr som 'rytmebox' og inkluderet lydklip fra spionsendere.
'Blitz Blank' https://www.youtube.com/watch?v=1BIyyVQkdq8 , som er baseret på lyden af min opvaskemaskine akkompagneret af guitar og synth.

:peace:

Medlem

Geografisk sted: Sumpen
Det er fucking lækkert! Og man kan sagtens høre Tangerine Dream i det, godt at du tager over nu når Edgar Froese er død.
Sexy Revox A77, gode minder lige der.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hovedlandet
Rigtig godt lavet der!
Det er et ornlig syret lydbillede du har gang i chef. Hvordan har du lavet det? Guitarpedaler og keyboards eller hvordan? det lyder meget outboard-agtigt og ikke så computerprod-sk. Det kunne måske være fedt med lidt mere bund en gang i mellem. Måske modularsynth-agtige blipblop-baslyde. Et eller andet dybt. Hvis du altså skulle lave noget lignende engang.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]