Jeg er vild med den slags Animationer og andre slags film der er designet med det ene formål at være en "trigger" for en masse forskellige føleser under PEAKét fx. LSD & Shrooms mf.
Nogle af mine farvoritter er:
Denne Video er : Terence McKenna hope med spesial grafik (jeg kan desværre kun finde den som en del af Joe Rogans video)
Åbner du denne får du en hel Playlist : RevolutionLoveEvolve - Terence McKenna (Stemme)
Youtube har self. fucked den her up så der mangler lydsporet på episode 6, men det kan findes andre steder på nettet med lyd.
Men dette gør det svært at trippe denne geniale "The Joe Rogan Experience: Wake Up Call" når man i den "tilstand" ønsker at playlisten bare virker..
Det er ikke optimalt når ikke pludslig under Peaket af et "5 dråbers LSD trip" skal hen og finde ud af om man er midlertidigt har mistet hørelsen når der er mundbevægelser på skærmen men ingen lyd.. pludslig tager man sig selv i at side og knipse for at finde ud af om det er en elektronisk fejl el. man endelig har taget så meget syre at man er blevet midlertidigt-døv af det..

SHAME ON YOU(TUBE)
Positiv energi til jer alle

Kender i andre el. ved i hvem der udgiver sådan noget er jeg MEGET Int.