Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 11:07


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 23 apr 2016 14:08 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 jan 2013 03:46
Indlæg: 146
Geografisk sted: Sumpen
Hey mennesker!
Hermed mit nye band, hvor jeg spiller primitive Moe Tucker agtige trommer, bas, percussion, sporadisk guitar og står for lyden. Min makker skriver fremragende sange, synger og spiller guitar.
Vi er ovre i noget Stooges, Stones og Velvet Underground agtigt. Som regel foregår det sådan at guitar, vokal og trommer indspilles live i rummet og at vi dubber derfra. Det hele bliver indspillet på en 16 spors båndmaskine og en britisk mixer fra start-90'erne. Det er fantastisk sjovt at spille så direkte musik.
Mit gamle band Spökraket gik desværre i opløsning og spiller et par afskedskoncerter. Men med dette band godt på vej med en plade, holder jeg humøret oppe :) Vi leder efter et par folk mere til koncerter til efteråret.

For en gangs skyld var jeg ædru under indspilningen. Er dog på H på en del af de andre sange, som først kommer ud senere. Min makker er altid ædru, men har det fint med at jeg nogen gange går i kløpulveret :D

Nok snak, her ligger det nummer vi har smidt op hidtil: https://soundcloud.com/electric-scar/i- ... -rough-mix


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team