Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 21:05


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 22 aug 2016 22:50 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 okt 2015 15:05
Indlæg: 10
Hej. Jeg laver noget ret flabet og drenget rap med skarpe punchlines der har til formål at få folk til at more sig! Jeg aimer lidt efter samme stil som Malk De Koijn, uden at det på nogen måde skal være en kopi af dette. Jeg er altid interesseret i at høre hvad folk synes om teksterne, flowet, beatsne og ikke mindst mixet og lydkvaliteten i mine sange. Det ville være super lækkert hvis i gad hoppe ind forbi min soundcloud og give et af numrene en lytter og sige hvad i synes! Nedenfor er et link til mit nyeste.

På forhånd tak!

(Jeg har tidligere postet en del af mine tracks i det her subforum så i må endelig sige til hvis det bliver for irriterende eller spam-agtigt at jeg hele tiden linker til min musik, men jeg har været super glad for den feedback jeg har fået indtil videre)

https://soundcloud.com/k-kkencheff-reco ... far-niller


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 aug 2016 16:13 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Kan faktisk virkelig godt lide tracket! Siger "virkelig", da de få ting jeg har lyttet fra psychedelia.dk, hovedsageligt har været... Meget voldsom elektronisk musik.

Mørkt, fjollet og ignorant, graver det.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 aug 2016 15:42 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 okt 2015 15:05
Indlæg: 10
Tak! Det er jeg glad for du synes. Og fedt at du tager dig tid til at lytte, det er altid hjælpsomt.

Kunne godt tænke mig at spørge om der nogen områder af det du synes fungerer mindre godt?

:rocking:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 aug 2016 14:37 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 aug 2012 19:07
Indlæg: 770
Jer er fra en anden generation, hørte PAPFAR NILLER.
Den er fed sgu- hørte den til ende,og det plejer jeg ikke.
Teksten står klokkeklar og man kan høre hvert eneste ord.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 aug 2016 18:23 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
yo @ køkkenchef! vil du ikk lœgge dit track ud på yt?.. soundC ka jeg ikke kører, men svedigt musik vil jeg gerne høre :)
vh

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 aug 2016 09:40 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 okt 2015 15:05
Indlæg: 10
Jo, klart! Det er faktisk allerede på youtube:

https://www.youtube.com/watch?v=lM85e88LUzU


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 aug 2016 17:25 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 sep 2006 14:03
Indlæg: 393
Geografisk sted: Sønderjylland 6000
Jeg synes helt klart at der er mange gode ting i dine sange... Men også mange ting der kan forbedres... Synes måske din rap mangler en smule "sjæl"...Kunne helt vildt godt tænke mig at du lagde en version ud af papfar niller, kun med med lyrics, hvis man kunne få lov til at lege lidt med den, og lægge et andet beat ind over... :wink:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 aug 2016 16:45 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 okt 2015 15:05
Indlæg: 10
Det ville jeg sagtens kunne. Evt. på soundcloud?
Skal det være med eller uden processering?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 aug 2016 23:58 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 sep 2006 14:03
Indlæg: 393
Geografisk sted: Sønderjylland 6000
Soundcloud er fint :gud: og må gerne være med processering :peace:

Og det er kun for sjov, det jeg vil lave... Men måske du kan finde lidt inspiration, ud fra det resultat jeg kommer frem til! :rocking:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 aug 2016 00:51 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 feb 2009 19:21
Indlæg: 1379
Kan da også godt lige give mit besyv med, nu hvor jeg alligevel har hørt dem. Jeg hørte først papfar niller, og den holdt min opmærksomhed hele vejen igennem, men først da niller proklamerede at være samurai, kunne jeg ikke holde masken mere. I den anden sang jeg hørte (den anden af de to øverste), faldt jeg over en sætning som jeg af en eller anden grund ikke kunne finde igen, noget med at få nillers pik for i lektier, der flækkede jeg også :D Mere af det havde ikke gjort noget, da!

_________________
Tilgiv Tilbliv


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 sep 2016 19:09 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 okt 2015 15:05
Indlæg: 10
Polle pot skrev:
Soundcloud er fint :gud: og må gerne være med processering :peace:

Og det er kun for sjov, det jeg vil lave... Men måske du kan finde lidt inspiration, ud fra det resultat jeg kommer frem til! :rocking:


Så er vokalen uploadet: https://soundcloud.com/zenmaster-niller/pusher-vokal

Der er ret meget distortion på den, men ellers er den fin, synes jeg. Downloadlinket er på selve siden. Have fun. :cheers:


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team