Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 20:38


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: BagGangen
Indlæg: 01 jun 2017 21:18 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 maj 2017 21:28
Indlæg: 11
ko på isen

Hest i hovedet

Pip på tungen

OooooUuuuUUhhOoUuhOoOUuuhhOOoUuh

UuhUu uUhuU

uLLer i mosen - myrekryb


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: BagGangen
Indlæg: 01 jun 2017 21:37 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
:rocking:

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: BagGangen
Indlæg: 05 jun 2017 21:56 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 maj 2017 21:28
Indlæg: 11
Ham der der bor i sin mors kælder- der bor jeg også- og i min søsters skab- det står i kælderen. I min mors kælderrum- det hun deler med Lulu- der er afsat TIDsfordriv og smertelindring i avispapir på bordet til venstre. Jeg er tit ved at krølle - og fråde- af frustration- over dem og deres stimulanser- især når de er skæve eller fulde- for jeg vil være høj- og fri- men jeg - har ingen venner - som de har- mange- jeg er taget til fange- i en hangar... med lig i lasten. - som de har.
jeg har ingen færdigheder- og kan ikke ryge galar...
Jeg er lidt op og ned
Har brug for fred- et sikkert sted - ik en fed.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: BagGangen
Indlæg: 06 jun 2017 12:57 
Det DuR :cheers: :mrgreen:


Top
  
 
 Titel: Re: BagGangen
Indlæg: 14 jun 2017 22:08 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 maj 2017 21:28
Indlæg: 11
Gammel Ryste og kæbeSpænding:
det er da ærgerligt at nogle folk ikke kan se på andre folk at de er påvirket af andet end ethanol.
Det er måske kun erfarne der ved- dem der selv har prøvet- og måske Henrik rindom- eller noget. Med mindre symptomer er Meget karakteristiske...
(Indskydelse og romantisk længsel: (vil gerne ha! - ting! - nogengange/ bare muligheden!!! - forevigt ha muligheden! - uden! At være afhængig af NOGEN eller NOGET yde efter evne! Nyde efter behov-ha ha!!! - sikke noget romantisk pladder!!! -Vær barmhjertig- de som ved- vil de ikke dele? Dem med æren og magten og pragten, i al evighed - thi deres er jorden og æren og magten eller hvordan f... det nu er den er ... bla, bla
Dengang jeg vidste - ville jeg gerne dele- med de som ønskede at nyde- jeg ønskede - at andre sku nyde - som mig- med mig. Måske har i allerede mange mennesker i nyder med-) men hende her damen- var alene- med rullende årer og indtagende øjne - der så i mine- måske- at jeg genkendte hendes tilstand - og ikke behøvede at udelukke ethanol- spild af glas og rekvisitioner- jeg ku mærke hendes tilstand på min egen krop- men ku ikke associere til et drug!
- hvad tager gamle damer der gir tyggetrang, gumle inderside af kind, og læber og gnide tænder spænde kæber og ryste- hmmm hvad er mest sandsynligt når det er en ældre... hva er det egentlig for virksomt stof der foresager de tendenser- ogs i designer og faktisk mdma ka jeg husk det fra- tror jeg - her på mine" gamle" dage - men nu ik så gammel som hende der damen hun var da 60-70... JEG er da kun 32!!!!!!!! Ha ha ha!!!!ha ha ha ja!!!!! - og ligeglad med hvad de andre siger - nogengange - skammer jeg mig!!!!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: BagGangen
Indlæg: 14 jun 2017 22:16 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 maj 2017 21:28
Indlæg: 11
[quote="RiRoRi"]Gammel Ryste og kæbeSpænding:
r med-) men hende her damen- var alene-
- hvad tager gamle damer der gir tyggetrang, gumle inderside af kind, og læber og gnide tænder spænde kæber




Ps= hvad Hedder det der med kæberne når man knuger og skærer og gumler
- og så er der ogs den der hvor kæberne klaprer - men det er en anden
- og så er der nogen der syns de renser tænder med tungen "PÅ HASH"!!- selvom ik Li min farvorit /typiske træk ka OverHovedet ikke huske men men men


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: BagGangen
Indlæg: 02 jul 2017 20:26 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 maj 2017 21:28
Indlæg: 11
Baggårdskat, Kim Larsen, Kim, kim.
Så mange sange og ord. ...- fra...-Kim.
- men tro nu IKKE - at jeg er en "Kim Larsen" FAN! - ha ha- for så ka du godt tro om igen- meeeeeeeeeeeeen!!!!!!!! Mange, har, vel...et FORHOLD til KIM LARSEN ooooooggggg- JEG, har, et Had/kærlugheds-et' MED ham. Men men men- hvad MUSIK angår åååååååhhhhhh ja! Åh ja! Åh ja.... det er dybt.....dybt... og dejligt....hvad høj angår så tænker jeg... Naja Marie Aidt: vi ville så gerne flyve. Idag... men ellers tænker jeg: oplevelse, social/individuel. Mangles. Uden fordomme...men. Hvis. - stå hinanden bi.
Store pupiller. Er smukke, i mig. Derfor vil jeg ha'- belladonna... nu...til dig...forføre på gamle dage. Tænker så stærkt og drages mod atter en afgrund- der er smukt i højderne- jeg skal bruge- sus og samhørighed! Ikke- nu- kan godt vente - med rynker og hamsterposer.
Og minder. I S- toge, og IC3 toge... og bare almindelige toge- til Tårnby- en kildren gennem kroppen- selvom det er et årti siden!!! - det må være- ægløsning! - ha ha! Mormor du drak kun en halv tår hvidvin i Tivoli og jeg savner dig. Mormor, mor er dig, og jeg er mor. Tuba, antubas. ACA...AA, NA, alanon... alla amen!
Min mor. Mor. - du er vist ik BESaT - men det er JEG tilgengæld!!! For. Hmm. Ja.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: BagGangen
Indlæg: 02 jul 2017 21:06 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 maj 2017 21:28
Indlæg: 11
ovre hos vanessa, er i lidt ligesom vi var, med drama og rama, i det gule hul af et palæ, i mit liv. Nu er det rødt- og endnu værre, længere væk- fra mig. Den indelukkede hjørnehave og de sorte vinduer kalder på mig... hvordan, kommer jeg ind, uden at forsvinde. ? JEG - savner suset mod stjernerne-----udvidet og indsnævret -- exiteret i facadens lys triller triste tanker og tårer væk som smukke længsler, overtaget af opløftet leg med målrettet sex forførende freebase.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: BagGangen
Indlæg: 02 jul 2017 21:07 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 maj 2017 21:28
Indlæg: 11
Og! Målrettet sex OG forførende! Freebase!!!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: BagGangen
Indlæg: 02 jul 2017 21:23 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 maj 2017 21:28
Indlæg: 11
Og nu er: det eneste hun ville var, at danse bar en enkelt dans---- OG ....NU tror i nok at jeg er fan af ham der der synger den: ka ik husk, men en af de der gamle... og JA jeg ka da godt li den hvis det er ... for jeg har godt nok hørt meget - man ska HØRE meget før ørene falder af. im into the Wild anyways im of to bed! -you! Siri! Is my only contact! For NOW, for this! (- ja har desvær ik andre at dele med - men burd ta de der fællesskaber spørgsmålet er bare: ska det være ANTI eller INTO?????? Hvis jeg går i NA ex. Og siger : jeg har "lyst til at ta stoffer med nogle søde mennesker"- eller hvis jeg sir det til "normale" mennesker, familie eller min behandler i TUBA, så blir jeg sygeliggjort og de blir bekymrede for mig og mine børn!!!! Men det er jo IKKE det ENESTE jeg har lyst til. Det syns jec ku være dejligt hvis det var muligt måske et par gange om året. - JEG ser det som naturligt hvis man er INTO it. - men jeg er jo ogs gammel NARKOMAN måske. ... . Engang var jeg ihvertfald dygtig til at ta mange stoffer i perioder. Og knap så go til andre ting. Men jeg havde ogs andre perioder hvor det var andre ting jeg var go til. Og nu er jeg go til at være mig, være mor, og bidrage til samfundet( men jeg har ogs en stor "gæld" at betale tilbage.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: BagGangen
Indlæg: 10 okt 2017 15:24 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 maj 2017 21:28
Indlæg: 11
gemmer mig i min baggang, heg kan jeg godt være, og det er godt. Bare der er et sted, og det er her. Hvis jeg siger for meget er det ok, og hvis jeg intet siger er det ligegyldigt...


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team