Nu fik jeg endelig taget mig sammen og uploaded lidt af de billeder jeg har lavet gennem tidens løb [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Lavet i 3dsmax 4.0 efter en tutorial.. ikke det helt store.. enhver med bare minimun kendskab til 3d kan lave det [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
fik fremtryllet grundstrukturen i dette billede efter en tur i byen og en god klump charas, kan huske at jeg havde meget svært ved at fokusere på skærmen [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Da ejg vågnede dagen efter fandt jeg et næsten færdigt billede hvorefter jeg kun skulle flytte lidt rundt på lidt objekter og lave lidt materials.
et billede jeg aldrig rigtigt har fået lavet færdig.. tror jeg vil starte forfra en eller anden dag, og få lavet det ordentligt, og knapt så sjusket.
mit første forsøg med 3dsmax 4.0 bemærk venligst at glasset svæver *G* endu lidt sjusk.. men billedet er heller ikke helt færdigt.
og så havde jeg engang en helvedes masse billeder jeg også havde lavet i 3dsmax, men som jeg dog er kommet til at slette gennem tidens løb *G* ups [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]