Lyt direkte (eller højreklik for at downloade)(eller gå til websiden)--------------------------------------
Der faldt lige en sang ud af mit ærme idag, hehe

Det sker jo.
Jeg stod og øvede lidt og pludselig havde jeg indspillet denne melodi

Så det hele er lavet idag.
Teksten er uden mening og sku' kun ha' været brugt til planlægning af mit vokal-spor. Men jeg syntes det lød meget fedt som det var, så jeg valgte at gå med det istedet for at skrive en 'rigtig' tekst (sådan plejer jeg at lave min vokal-spor, ved at synge et eller andet tilfældigt indtil jeg har lagt harmonierne fast, og så først bagefter skrive selve teksten og indspille den. Det er også derfor jeg si'r at sangen nærmest faldt ud af mit ærme og at teksten ikke har nogen mening)
Alt er hånd-spillet, og der er heller ingen soft-synths eller sample-cd breaks på denne.
Den er ikke rigtig klassisk ligesom wagner og beethoven og den slags, men jeg har leget lidt med stryger-arrangementer og andre 'klassiske' instrumenter. Så derfor har jeg puttet den i denne kategori. Den ka' nok også godt kaldes chill-out hvis man hellere vil det.
Først er der sangen, så en lang synth-solo (jeg elsker den slags

), og derefter et langsomt aftagende efterspil.
Selvom teksten er mørk, så ska' melodien ikke forstås som mørk. Hvis jeg sku' plante et billede i hovedet på folk, når nu der ikke er nogen musik-video til at gøre det, så ville det nok være noget i retning af Hole's unplugged session på mtv for snart 10 år siden, hvor de havde strygere med osv. Et setup som dét, og så denne melodi, ville efter min mening passe godt sammen.
Nå, men under alle omstændigheder: Enjoy