Jeg synes det er ganske intetsigene! Jeg antager at du tager det her forum bare lidt seriøst og udviser respekt overfor de folk der poster herinde og prøver at have et seriøst forum, så derfor vil jeg prøve at komme med en smule kritik af dit digt.
Jeg synes at dit digt er blottet for poetisk nerve! Hvis du har noget på hjerte kommer det i hvert fald ikke til udtryk igennem det du her har skrevet... måske kan du selv se en dybere mening, måske gør ordsammensætningen dig glad, men for de fleste andre mennesker tror jeg bare at disse skriblerier bare vil være endnu et småprætentiøst bud på avant-garde kunst.
Hvis du endelig har besluttet dig for at skrive sorte digte, så prøv alligevel at have en eller anden rød tråd... et eller andet du gerne vil med digtet! Tænk derefter over aforismer, metaforer, besjælinger ... alt hvad du kan finde på for at gøre digtet så sort og underligt som muligt og stadig beholde en eller anden dybere mening, som den opmærksomme læser (måske) vil kunne finde frem til.
Dette behøver naturligvis ikke at være indgangen til ethvert sort digt, men er mere ment som inspiration. - Du kan jo så bruge det eller lade være