Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 05:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Nej, det her er ikke et "Taenk hvis virkeligheden er en sitcom, og vi alle er skuespillere uden at vide det"-emne. :D

Jeg har ikke haengt saa meget her i filosofirummet, saa my apologies, hvis dette er blevet diskuteret foer. Det er jo ikke saa nemt at soege om de hersens emner... Det skal ogsaa lige naevnes, at jeg ikke er saa erfaren med psykedelika.

Jeg indtog salvia i weekenden, og der skete der noget interessant: Jeg sad og saa "Rap fyr i L.A.", mens jeg roeg. Jeg maerkede ikke rigtigt noget efter de to foerste hvaes, saa jeg lavede et stort hoved og sugede det. 8)

Det naeste, jeg husker, er, at jeg laa paa min seng, og virkeligheden var smeltet sammen med "Rap fyr i L.A."! (Det lyder mere campet end "Fresh Prince of Bel-air" Ikke nok med det, men jeg var smeltet sammen med Will Smith! Fucking hell!

Will skulle have fjernet sine mandler og var indlagt, og jeg tog mig selv i at haabe, at han/jeg snart blev udskrevet, fordi jeg ikke gad ligge her i sengen/paa hospitalet. Saert!

Mit spoergsmaal er: Har I nogle forslag til bearbejdelse af saadan en oplevelse? jeg har vendt og drejet oplevelsen i mit hoved, men jeg kan ikke rigtigt forholde mig til det.

Ps. Grunden til, at jeg har postet i dette forum, er, at jeg gerne vil have, at emnet foregaar i filosofisk regi. Jeg vil gerne forsoege at forholde mig oplevelsen paa et mere filosofisk plan end et realt plan. Hvis I forstaar. Ogsaa hvis I ikke forstaar.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I am everywhere
:shock: :o :lol:

Tjah, det hænger vel sammen med menneskets veludviklede empatiske evner og at bevidstheden er en temlig plastisk størelse.

Jeg har f.eks oplevet at identificere mig med en lyd, og tro at jeg rent faktisk var lyden, engang da jeg lå og halvsov og desuden ikke var påvirket af psykedeliske stoffer. :lol:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]