Odden
Chill lige piben
Tror du at det var dig jeg snakkede til?
Jeg giver God Machine et venskabeligt tip jeg ønsker ikke at provagandere, det føre ikke til andet end misforståelser og spild af tid, man kan ikke kun bedrømme altid kun udfra en bog man har læst, men har man læst 20 bøger om Rudolf Steiner så vil man se at det går meget dybt og langt og det kan ofte være nødvendigt at sætte sig så meget ind i det for sommetider at forstå visse ting, det er sq ikke for at nedgøre, det er forståeligt, det er ikke mig som har fundet på de ting, jeg siger at alle har mulighed hvis de gider, men jeg bruger meget tid på at læse frem for at tage i byen og more mig, så jeg er vel lidt af en nørd, det har jeg ikke sagt andet har jeg?
Jeg siger ikke at nogen er mindre værd
TVÆRTIMOD!
Vi er alle mere værd end vi ofte tror, men vi er LIGE meget værd, nogen er ældre, nogen unge, nogen gamle, vi er alle på forskellige udviklings trin, men intet er dårligere end det andet, det er bare en vej, vi er alle på vej, ligegyldigt hvem vi er, også dyrene er på vej, deres gruppejeg er højere end mennesket, hvores jeg er som en baby
Men viden er godt, synes jeg og især den viden som jeg referere til, det er en viden som har gjort mig utrolig vidende om verden.
Jeg gider ikke at prale, det er jeg sq for gammel til, helt ærligt enhver kan jo læse bøgerne hvis de gider, men det er desvære ikke altid at det går sådan, det kan frustrere mig sommetider

Når sandheden ligger så tæt på og den ofte bliver forbigået, sandheden er ilde hørt, det er ikke noget JEG har fundet på...
Jeg ønsker blot sandhed, skønhed og godhed for alle mennesker, er ét
Hvis du kendte mig ville du vide at jeg respektere alle mennesker

Du definere selv ondskab, men det er vel bare for at vise mig det absurde i at kalde andre onde?
Det onde er noget objektivt hæver over individet, fordi individet altid vil være en slave af ondskab hvis vedkommende følger den eftersom den jo netop repræsentere en side
Jeg spiller ikke messiansk, det er noget ANDRE siger... Ikke noget jeg selv påberåber mig, jeg siger ikke at jeg kender svaret på alt, du lægger ord i min mund, medmindre du naturligvis er sarkastisk så er det dig som er fordomsfuld
LÆG mærke til at det er til God Machine vi snakker, jeg giver ham en VENLIG tip om noget godt
Det synes jeg da ikke er dårligt
Man skal heller ikke gå rundt og reklamere med tingene, jeg mener at hvis interessen er tilstede eller at man af glæde vil give en anden menneske noget, så er det på sin plads, du siger man ikke kan definere det onde, og aligevel gør du det, det der da et paradoks som er urationelt.
Det er verden vi snakker om for vi er selv verden, se på dig selv se på andre, nu til dags kan en 17 årig gøre sig klog på livets mening, det ligger til tiden, alle vil gøre sig overkritiske og kloge, det siger jeg ikke noget imod, jeg opfordre bare til at læse de gode ting der ligger og venter
Generationen mister forbindelsen til de gamle kulturskatte hvis de har så travlt med at nedgøre det spirituelle som God Machine (ifølge min subjektive opfattelse gør)
Det gør at jeg som et absolut ikke perfekt menneske opfordre God machine til at læse nogen af de ting så han kan forstå mig bedre
Bedre kommunikation = Mindre misforståelser og sure miner
Jeg er meget kommunikativ men ofte ser man ikke at jeg siger tingene i en anden tone end det måske ser ud på skridt, jeg håner ikke nogen, men ønsker virkelig oprigtigt at folk ved de samme ting og enda mere til,
VIDEN er hva vi har brug for hvis vi skal rede jorden
Ret er godt
Slet er ont
Vi kan ikke slette historien, vi kan rette de fejltagelser vi har gjort
Vi forstår ikke hinanden fordi vi også er individuelle, det ligger til bevidsthedssjælen, men måske vi kan finde et fælles sprog hvis du kendte mig til hverdag, hvilket IKKE ret mange herinde gør, så derfor er der ikke ret mange som kan se om jeg i virkeligheden ikke skriver meget af det jeg siger med et stort bredt smil, men måske forstået som noget andet, betydningen er noget man selv lægger, jeg lægger alternative betydninger til tingene måske gør jeg mig ikke nok forståeligt fordi jeg tror jeg kan forkorte tingene ned og det bliver ofte gjort i alt for stor en hast til at gå ordentlig i detajler, men hvis du forstår mig så lad være med at misforstå mig nu, der ligger intet hånlidt i det jeg siger

Med kærlig hilsen Astral
Kys kys
Er ikke bøsse bare lige så du ved det

Forøvrigt så er jeg på stoffer, okker gokker gummi klokker, klokken slår og jeg vil slutte
Uden at prutte