Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jun 2025 06:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Hej Astral.

Jeg prøvede virkelig at tygge mig igennem din post, men du glemmer altså fuldstændig punktummer osv. Derudover minder din skrivestil mest om Hitlers i "Mein Kampf", dvs. lange rants som ikke umiddelbart fører noget med sig. Udover at plottet bliver tykkere og tykkere.
Du siger faktisk, at ting nærmest bliver mere sandsynlige jo mere langt ude de bliver. Det er jo også den eneste "fornuftige" forklaring på, at du tror alting er en konspiration. For det er klart, at der i din verden ikke kan eksistere noget så utænkeligt som en naturlig død eller tilfælde.
Alt er simpelthen bundet op i det net, du kalder Illuminati. Faktisk kan jeg kun skrive det jeg skriver nu, fordi Illuminati tillader mig at skrive det.
Ja måske er det endda noget Illuminati har hjernevasket mig til at skrive? Tænk over det hva??

Jeg har det sådan set fint nok med at du vil give folk en chance for selv at vælge, Astral, problemet er bare at det ikke er formålet med Psychedelia at oplyse om alverdens konspirationsteorier. Jeg ville have det bedre, hvis du lod os stakkels tåber i fred, og nøjedes med at sprede din visdom andetsteds. Du får os jo alligevel ikke overbevist - nogle griner bag din ryg, nogle griner dig op i ansigtet - og jeg er personligt bare meget træt af at alting er en stor konspiration. Du har ikke noget somhelst fast holdepunkt, og hvis noget strider imod dit holdepunkt - det være sig religion, videnskab eller politik - så er det straks en del af en eller anden enorm konspirationsteori. Jeg ved godt, at du ikke tror på psykiatrien eller de farlige stoffer som Illuminati forgifter dig med, men jeg er ret sikker på, at du ville blive diagnosticeret med borderline psykose eller noget lignende. Måske er det derfor du hader videnskaben så meget? Fordi du godt ved, at den ville stoppe dig i at udforske sindets afkroge? Og ja, det ville de formentlig...Da det du oplever som "virkelighed" (hvilket godt nok må være et begreb i evig forandring i dit tilfælde) i min verden bliver oplevet som et sygdomstegn.
Hvordan ved du egentlig at den hash du ryger så meget af ikke er blevet sprøjtet med nanopartikler af Illuminati? Det virker I mine øjne lige så sandsynligt som alt andet du snakker om. Hvad vil du forøvrigt gøre, hvis du virkelig får folket med dig? Hvordan skulle vi nogensinde finde Illuminati, når de har militæret og alverdens skumle folk og avanceret teknologi i ryggen? Det virker i det hele taget som et dødfødt projekt at gøre noget med det monster du kalder "Illuminati" så hvorfor ikke bare nyde livet inden de gør os alle til slaver? Vi kan jo alligevel INTET GØRE.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Psyko dit svar er meget tilregneligt, jeg havde dog håbet at du var mere åben denne gang...

Du siger at vi intet kan gøre, jo vi kan, vi er stærkere end dem, især hvis vi erkender hvores fulde potentionale og hvor stærke vi er i flok

Og ja som du nok har gættet så styre illuminati jo nok den kommercielle mainstream videnskab, jeg hader ikke videnskab, mange videnskabsfolk er forud for deres tid eller arbejder ude for systemets rammer og bliver derfor ikke accepteret i samme grad, det kan lidt sammenlignes med forskellen imellem noget dejlig undergrunds musik versus noget forfærdeligt trivielt pop(ulær)-musik

Din sammenligning imellem min stil og Hitlers må være kronen på værket fra din side ;) Fed måde at diskreditere det jeg siger

Tro på det utrolige istedet for at stole på normen, som intet andet er end gennemsnittet, man kan bevæge sig ud for rammerne af den konventionelle tvangstænkning som er den politiske korekte og være ligeglad med om andre griner eller ej og sige det andre ikke tør, hellere være anderledes end være en del af massen som ledes af de skjulte kræfter, jeg vil at i skal vågne op, for jeres egen skyld, ellers så er det for sent lige pludeselig og sig ikke at jeg ikke advarede jer

Som min gode ven sagde, be different, make a difference

Mvh. AStral

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Kære Astral.. Jeg synes at jeg for ganske nylig læste at du ville til at stoppe med alt det her konspirations halløj!
Hvorfor bliver du så ved alligevel..?
Jeg har skrevet det før og skriver det sidste gang.. Det er det forkerte forum at "advare" folk i..
Desuden har dine Illuminati teorier ikke meget med psykedelisk filosofi eller HR at gøre :wink:

Jeg stopper med at kommentere dine konspirations teorier fra nu af. Jeg gider simpelthen ikke spilde min tid på noget der får mig til at undre og bekymre mig.. (for dit helbred)

Mvh. IC

Titel:
In our memories
Brugeravatar

KÆRE Cope og andre som måtte tvivle på det reale i mine påstande og mit sinds tilstand

Hva er egentligt det som gør at du er bekymret for mit psykiske helbred?

At du er hjernevasket til at tænke på den måde

Det er altid det nemmeste at sige at dem man ikke forstår eller som har et verdensbillede som skræmmer en, at de er sindsyge...

Men nej, jeg er ikke sindsyg, fungere temelig godt og kan sagtens få min hverdag til at fungere plus at mit humør er højt uanset om jeg er på stoffer eller ej...

Selv om jeg ikke er perfekt (hvem er det?)

Så hvor ser du denne sindsyge som nogen påstår?

Derimod ser jeg et samfund som stadig stiger imod en stigende sindssygdom... Materialisme og fornægtelse af deres egen eksistens spirituelle natur og hvorfor mon?

Svaret er klart, folk vil simpelthen ikke se det åbenlyse i øjnene, kampen imellem godt og ondt

Sindsyge er noget helt andet, det er hvis man har problemer, er bange eller farlig for andre, jeg er ingen af delene, men jeg har derimod et enormt overskud som gør at jeg med koldt blod kan overskue at læse og sætte mig ind i verdenstilstande som virker skræmmende for de fleste, hvis de skulle erkende dem i ramme alvor

Jeg er måske pessimistisk, men prøv lige at se den enorme vestlige degenrance og amoralsk forfald... VEsterlandets undergang af Oswald Spenglers er en god bog læs den...
http://da.wikipedia.org/wiki/Der_Unterg ... bendlandes
http://www.raeson.dk/jvj110603-2.htm

Jeg gider ikke skrive politisk korrekt mere, jeg skriver hva jeg lyster og jeg er ligeglad med om folk tror det eller ej, det her er filosofisk forum og jeg er selektiv autodidakt samfunds-kritiker analytiker og filosof

Take it or leave it

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Astral skrev:
KÆRE Cope...

Sammenhæng?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Infected Cope skrev:
Astral skrev:
KÆRE Cope...

Sammenhæng?

Du har lige bevist min tese om at du ikke fatter ret meget af hva jeg skriver

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hil Satan!

Alle sammensværgelsesteorierne er sande. I begyndelsen af næste måned vil I alle erfare denne absolutte sandhed. Tag jer i agt, vi ved hvem I er. Vi ved hvem der fortjener at leve og dø.

MUUUUAHHWHAHAHWHHAHAHAHAHAHHAAAAAHAHAHAHHA!!!!!!111

The D4rk lord rulez and pwns your asses. (oh shut up, it's a common typo)

:twisted: :roll:

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Fuck jer.
Tråd låst.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]