Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 12:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: Re: min ven
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dk
Sahota skrev:
godz skrev:
Hej

Jeg har den her kammerat jeg tit er sammen med.. Og han er ved at gå mig godt på nerverne! .. Grunden er at jeg tror at han er psykopat eller sociopath eller hva man siger eller narcissist..

Overreacts to criticism, becoming angry or humiliated
Uses others to reach goals
Exaggerates own importance
Entertains unrealistic fantasies about achievements, power, beauty, intelligence or romance
Has unreasonable expectations of favorable treatment
Seeks constant attention and positive reinforcement from others
Is easily jealous
Has a sense of entitlement
Is interpersonally exploitative
Lacks empathy
Displays arrogant, haughty behaviours

også er han lidt arrogant synes jeg også

Han opfylder nr 2 - 3 - 4 - 5 (nogengange) - 6 - 10 - 11 - .. ved ikke helt hvad 9 betyder

Han er sån hvis nu jeg fortæller en historie om noget jeg engang har lavet.. lad os nu ta noget så dumt som en slåskamp .. og jeg fortæller så fik han lige den skalde.. Bagefter siger han bare nå .. de gange jeg har været ude der gik vi jo bare helt amok altså sån han skal heletiden ha noget bedre at fortælle og nogengange kan det altså ikke passe det han fortæller.. En anden gang fortalte jeg ham om da jeg lavede ballade som lille (smadrede vinduer og alt det der standard børnehalløj) .. Nå men så fortæller han så at han blev jagtet af politiet som mindreårig (mellem 13 og 16).. Og så når de kom og ville ha fat i ham så fortæller han feks at han så bare har en veninde som han sætter sig på bænken med og bare begynder at kysse så politiet løber videre.. ligesom i filmene i ved.. også sådan noget med at hægte sig op under en lastbil i armene og hænge der i lang tid indtil politiet er væk osv.. Andre gange har han fortalte nogle ting han tror han ved noget om sån virkelig i detajler osv.. og så går jeg hjem og læser om det han har fortalt så kan jeg se at det slet ikke er som han siger og at han bare tror han ved hvad han snakker om og lyder klog.. Også tit at han fortæller nogle ting han har fået afvide af andre somom at det er noget han selv har gjort eller været igennem.. Han er meget sån ikke rigtig klar over at det han nogengange siger skader ens person eller hvad man kan sige.. Ved bare at jeg tit hører nogle ting fra ham som jeg nærmest ikke gider høre på fordi man ved det ikke passer eller at han skal til at blære sig igen.. og tro mig det ikke en standard selvcentreret fyr eller sådan noget.. Han er altså lidt for meget.. og ikke istand til at lade vær med at være sådan en anden gang selvom han kan se man ikke gider

undskyld den blev så lang men jeg er ik så god til at formulere mig ordenligt og kan ik rigtig bruge de ord jeg vil :D :. Ved bare at han er sådan en man ikke skal være sammen med hverdag så bliver man sindsyg.. Han har boet 11 forskellige steder i Danmark hvis ik mere.. Og har haft mange venner siger han.. og kærester.. Men han snakker ik med nogen af dem mere.. + han er en stor fed rødhåret dreng der ikke er særlig tiltrækkende.. så de piger han har været sammen med tror jeg ikke på! ..undskyld hvis jeg træder nogen over tæerne.. men det er altså bare for urealistisk!! som i nok kan høre er jeg rimelig træt af det :D ..

Kender godt typen, havde selv en gammel kammerat der var ligesom ham.. Han plejede at være totalt kannon i sine unge dage, men da vi blev ældre, var det som om han hele tiden skulle lyve om alting, for at skabe sig et bedre "Image".

utroligt, troede man voksede fra det, istedet for at tage det til sig senere hen i livet.. det må da være helt sørgeligt at møde sånen gut lidt oppe i årene, nærmest komme vibrerende hen af gulvet, men fuldt ud påstå at han ikke har parkinson :lol:

Titel:
Medlem

tak for svarene :D .. Han gør det ikke så meget når jeg ikke er så tit sammen med ham.. Han har bare en mening om alt men meningen er bare at han altid tror det er rigtigt det han siger sån selvom han siger "Det bare min mening" .. Jeg har konfronteret ham mange gange men han gør det altid godt igen også gør han det igen sån.. han kan ikke fatte at han "skader" en ved at være sådan.. Og når jeg har andre kammerater med oppe ved ham så skal han altid fortælle dem noget så jeg liiige kan høre det .. så jeg ved at "han er sku da klog" .. men jeg ignorer det bare og griner af ham.. Han har kørt rigtig meget i amfen der .. intravenøst til sidst sammen med sin papfar.. Også da jeg sagde jeg tror at du er psykopat .. sagde jeg til min ven der.. så bliver han sån glad og tror han er mægtig.

Men han er blevet bedre til det.. og tror os jeg kan håndtere det hvis bare jeg ikke er for tit sammen med ham :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]