Blev her for en uges tid siden, opdaget af mine forældre i at ryge.
Her det sidste halve år har jeg røget rimeligt meget.(mest holdt det til weekender og fridage)
"Stoffer" er en verden langt væk fra mine forældres, og de har derfor svært ved at acceptere mine handlinger, da jeg "kun" er 17. Vi havde en stor diskussion og de blev meget skuffede og kede af det, og det er svært i sådan en diskussion at overbevise sine forældre om hvor lille problemet egenligt er, da de jo aldrig har prøvet sådan ting, så de overreagerede fuldstændig, og hvordan jeg kunne ende, i kan vel forstille jeg proceduren

. jah det var noget af en blodig og vandig diskussion.
De valgte derfor at forbyde mig det! og true' med at pisseteste mig, hvis de kom i mistanke. Ved faktisk han havde bestilt dem hjem, for han havde regnet med jeg ikke ville tilstå, men kunne ikke andet, da jeg ikke ser noget forkert i det. ( sikke nogle tillidsfulde og forståelige forældre ;P)
JAAAAAAAH så nu må jeg lægge det på hylden et stykke tid

, super træt af det, ville ønske jeg havde haft sådan en forståelig mor som banisteriopsis, hehe ;D!
Sådan nogle "perfekt" forældre fatter heller ikk en skid ;D!
I min familie har alt sådan noget ikke været noget vi diskuterede, men har altid vist at de ville blive kede af det hvis de fandt ud af det, så har valgt at gøre det i hemmelighed. Men jeg håber de en dag ville forstå.
Har snakket med mine venner om emnet, og mange af dem har snakket med deres forældre om det, hvor forældrene har sagt at det jo høre med til ungdommen, og kommet med sjove udtagelser. Dog har de også et mere knyttet forhold til deres forældre, hvilket nok gør at de stoler og selv kan se at ens beslutninger kommer af erfaringer.
argh, sikke noget, hehe

min mor har været ked af det i mange dage, og hun er meget suspekt overfor mig ;D spørger hele tiden indtil ting, hehe

sådan er det vel, hun er bekymret. dog alt for meget, og tager tingene ALT for personlige, hun tror det er hende der har gjort noget galt..!!! BAH!!!
men rart at få talt ud

(undskylder stavefejl, men tasterne sidder jo lige ved siden af hinanden)