Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 13:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aarhus
Jeg har efter bearbejdning af mit jomfru trip (omkring et halvt år siden) på henholdsvis svampe og meskalin, oplevet en klar ændring i cannabis, ja selv alkohol, rusen. En positiv forandring, vel at mærke; Det hele bliver så meget mere psykedelisk, og det er ikke sjældent at jeg kan genkende et par acid-flashbacks under f. eks. en kop guldkakao, og det føles som om at mit "high" bliver løftet adskillige niveauer i forhold til før jeg prøvede svampe/meskalin. En af mine gode venner og trip-buddy, har oplevet nogenlunde det samme efter svampe. Jeg har fået lettere ved at "frigøre" mig, flyde med trippet og kontrollere det. Også til fester hvor tingene går amok. Kort sagt; jeg får meget mere ud af en given rus end før, og har et fået et nyt, bevares, til tider lidt tåget, perspektiv på det hele.

Kan folk nikke genkendende til dette fænomen, og hvordan har i det med det? psykedelika har ihvertfald, i tæt samarbejde med sindet, foræret mig masser af win-win, efter at have fået det vendt i hovedet...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I am everywhere
Jep... Det er vist helt almindeligt :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ja! Jeg føler tit at bare en lettere rus bare efter pinde og øl at den lige er taget et par takker opad. . eller indad. . når først man har oplevet den psykedeliske dimension tror jeg at døren er åbnet . . herefter står den på klem og man kan vælge at følge den tankeretning under et trip når man bliver opmærksom på den.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]