Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 maj 2025 19:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
"A physicist, a mathematician, and a mystic were asked to name the greatest invention of all time. The physicist chose the fire, which gave humanity the power over matter. The mathematician chose the alphabet, which gave humanity power over symbols. The mystic chose the thermos bottle.
"Why a thermos bottle?" the others asked.
"Because the thermos keeps hot liquids hot in winter and cold liquids cold in summer."
"Yes - so what?"
"Think about it." said the mystic reverently. That little bottle - how does it *know*?""

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Jeg har grinet ad den hele dagen.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
nuttet

Medlem

Geografisk sted: ja
Hvad er pointen?? Altså, selvf. er der ingen som synes at ild og bogstaver er SÅ fede, men at påstå den joke er funny??
Og termokanden kan også holde ting varme om sommeren, så fatter alså ikke helt?
Men ok, måske bare mig som er lidt træt i dag.

Kender en bedre:

Tre tosser sku til lægen, og så sagde lægen til den første: "Hallo, hvor sidder jernet?"
Og så sa' den første: "I knæet"
Og så sa' den anden: "I magen"
Og så sa' den sidste: "I kraniet"
Og hvorn vidste du det, sa' lægen.
"Jeg brugte bare biceps til at tænke med"

hehehehe

Site Webmaster
Brugeravatar

Funky fungus skrev:
Hvad er pointen?? Altså, selvf. er der ingen som synes at ild og bogstaver er SÅ fede, men at påstå den joke er funny??

Kender en bedre:

Tre tosser sku til lægen, og så sagde lægen til den første: "Hallo, hvor sidder jernet?"
Og så sa' den første: "I knæet"
Og så sa' den anden: "I magen"
Og så sa' den sidste: "I kraniet"
Og hvorn vidste du det, sa' lægen.
"Jeg brugte bare biceps til at tænke med"

hehehehe

Hey Funky, nu skal jeg passe lidt på, for jeg kender dig vidst IRL, men, jeg grinte højlydt i mere end et minut da jeg læste din post.

Mener du det seriøst? Hvis du gør, er du så eventuelt mystiker?

Intet ondt ment, overhovedet, det er bare underholdende.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
den kan da lige så godt holde varme ting varme om sommeren, og kolde ting kolde om vinteren.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I am everywhere
Ja, men den sidste egenskab har næsten enhver beholder, i det tankeeksperiment, at man skulle befinde sig udendørs.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
ikke en varm ovn. for at tage et eks.

Insane psychedelia user!

Funky fungus skrev:

Det er vist dét som på nørd-sprog hedder "self-ownage".

Medlem

Jugg: Du har ikke fundet en ny helt :lol:

Jeg hader at skulle ödelägge mine jokes, men det lader til at i ikke fangede det morsomme (eller, jo i fangede det... men ikke ironien :( ) så her kommer spoileren: JEG DRILLER BARE! JEG ER IKKE MYSTIKER.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
dette er forummet hvor subtile indlæg lægger sig for at dø

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Funky fungus skrev:

Jeg hader at skulle ödelägge mine jokes, men det lader til at i ikke fangede det morsomme (eller, jo i fangede det... men ikke ironien :( ) så her kommer spoileren: JEG DRILLER BARE! JEG ER IKKE MYSTIKER.

Hvis vi skulle have fanget ironien så skulle det jo være et eller andet der indikerede at du ikke var idiot. Dine tidligere indlæg var desværre ikke den store hjælp.

Medlem

D-dawg, lad mig minde dig om tidligere tider hvor end ikke DU var for skarp at höre på.
Når alt kommer til alt, så har jeg näppe spoleret verdens störste tråd.

Undskyld. Jeg vil fremover hviske mine jokes ind i en båndoptager, afspille dem for mig selv og fnise lidt.

Junior medlem

Geografisk sted: Falster, Nykøbing F.
Zarathustra skrev:
"A physicist, a mathematician, and a mystic were asked to name the greatest invention of all time. The physicist chose the fire, which gave humanity the power over matter. The mathematician chose the alphabet, which gave humanity power over symbols. The mystic chose the thermos bottle.
"Why a thermos bottle?" the others asked.
"Because the thermos keeps hot liquids hot in winter and cold liquids cold in summer."
"Yes - so what?"
"Think about it." said the mystic reverently. That little bottle - how does it *know*?""

Hehe den er fee! :peace:

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Meget langt væk
hehe

Herefter begyndte matematikeren og fysikeren skiftevis at argumentere for og imod dette uhyrlige udsagn. Venlige som de var, ville de gerne redde mystikeren fra komplet intellektuel ydmygelse, men var, kan det nok forstås, dybt splittede, da de jo også havde både den videnskabelige redelighed og deres eget omdømme at tænke på. Imens satte mystikeren sig ned i et hjørne. Efter at have nydt en transcendental kontemplation i nogen tid begyndte han pludselig at se helt vild ud i øjnene. Han blev helt rød i hovedet, alt imens han ukontrolleret kløede sig i skridtet. Fysikeren og matematikeren gik nu over for at høre, hvad der var i vejen, med deres ven. "Jo, ser i," sagde mystikeren. "Det her plejede at være en blondinevits." Det løb koldt ned af ryggen på de to videnskabfolk; blev de holdt for nar, var det hele bare en practical joke!? Men mystikeren fortsatte: "Men det største spørgsmål, og det, der nu inderligt knuger mit hjerte er, hvor er blondinen?"

Junior medlem

Geografisk sted: Falster, Nykøbing F.
:p

Insane psychedelia user!

Om Shanti skrev:
hehe

Herefter begyndte matematikeren og fysikeren skiftevis at argumentere for og imod dette uhyrlige udsagn. Venlige som de var, ville de gerne redde mystikeren fra komplet intellektuel ydmygelse, men var, kan det nok forstås, dybt splittede, da de jo også havde både den videnskabelige redelighed og deres eget omdømme at tænke på. Imens satte mystikeren sig ned i et hjørne. Efter at have nydt en transcendental kontemplation i nogen tid begyndte han pludselig at se helt vild ud i øjnene. Han blev helt rød i hovedet, alt imens han ukontrolleret kløede sig i skridtet. Fysikeren og matematikeren gik nu over for at høre, hvad der var i vejen, med deres ven. "Jo, ser i," sagde mystikeren. "Det her plejede at være en blondinevits." Det løb koldt ned af ryggen på de to videnskabfolk; blev de holdt for nar, var det hele bare en practical joke!? Men mystikeren fortsatte: "Men det største spørgsmål, og det, der nu inderligt knuger mit hjerte er, hvor er blondinen?"

Mystikeren var blondinen. Han havde bare en paranoid mistro til alt hvad spejle (eller andre mennesker) fortalte ham.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Meget langt væk
Q.E.D.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]