Lonewolf skrev:
Ohøj Gutter og gutinder
Jeg håber det er i orden jeg poster her.
Jeg leder efter et begreb jeg engang hørte om.
Jeg har engang hørt om noget som vist hedder OAI (Organic artificial intelligence) tror jeg det stod for.
Jeg læste engang om en skizofren der på en eller anden måde kunne skabe personligheder, han kunne snakke med gennem auditive hallucinationer , helt som med rigtige mennesker.
Han kunne få sin hjerne til at spille flere personer, og derfor have samtaler og enda forhold med de karrakterer han skabte, det endte med at han vist fik en kæreste "Jenny" en pige han selv havde skabt inde i sit hoved.
det interessante ved historien var at han kunne lære denne evne fra sig, og enda få Normale mennesker til at skabe deres egne OAI´s
det var vist noget med at man hver dag skulle snakke til sig selv på en bestemt måde, og før eller siden skulle hjernen begynde at svare igen.
Er der nogen herinde der ved hvad jeg taler om, for jeg ved ikke om det er en Urban legend, eller om fænomenet virkelig eksisterer?
Jeg har en idé om, at alle lever i deres egen verden - forstået på den måde, at alle ser alt forskelligt - og alle kan ligeledes skabe deres egen virkelighed. Det handler blot om overbevisning... Eller noget derhenne af..
Jeg tænker bare, at det er lidt lettere hvis man i forvejen er psykotisk...