jeg syntes at det er vildt spændende at der bliver forsket på alle planer og læser gerne diverse artikler men er bedst til at drømme selv og parralleuniverser er jeg overbevist om eksistere da jeg er blevet introduseret igennem drømme og der begyndte jeg at at læsse hvad man skriver og har skrevet spirutuelt set.jeg tror at vores sovne hjerne er en mur med et begrænset kapasitet som tjener til vor eget(nogen"s bedste) men for den nysgærige og andre begiver sig en ud på en livs rejse,jeg vil begynde med en drøm.jeg går i seng og snork snork. jeg er ude på bakken og alle maskiner er over dimenioneret store, det ser horror aktig ud, nogen af maskinerne ligner centrafuger som kører vandret med en skræmmende fart og ikke lodret og folk ser meget skræmte og for pinet ud og de kan ikke komme ned derfra og nogen af dem er også død og må have været det i langtid; de er lænket fast, banket fast på grundt af trykket fra de hurtig drejene maskiner og jeg undrer mig at folk vælger disse døds maskiner ,men folk omkring mig kan åbenbart ikke se hvilken helvedes hjul de har valgt.jeg går så megrt vider og pludseli står jeg foran den mest laderlige udsenen bodybilder mand med lyse pop permanent krøl, men af en eller anden grund vælger jeg hans tilbud, han siger ikke noget men det er som om at han godt vidste at jeg kom,maskinen ligner det flyvende tæppe men i stedet for sæder er der et kors han siger i mine tanker at jeg for 3 ture, den første bliver jeg spændt fast og skal nyde turen jeg lægger mig og kigger lige op i himmelen og så er det bare op op op jeg bliver mast flad som en lus imod underfladen og jeg kan ikke træke vejret og med et aftager trykket og jeg kikker ned men korset er ikke længre forbundet med jorden og en mærkelig fornemmelse at jeg også løsner mig fra kroppen og jeg var ikke bange. jeg prøvede at se min krop, jeg var gennemsigtig men kunne mærke mine hænder og fødder det syntes jeg var sjovt så det brugte jeg lidt tid på. Da jeg så skulle orienentere mig var alt stort men underligt mørkt men dog dunkelt, lyst meget stille, meget fugtigt og koldt. pusit nok var en meget extatisk kulle jeg undrede over at kulle kunne være så behaligt Det var SKØNT ,pluselg gik det hele baglens tilbage på korset, ned på jorden, ned til den latterlige udsenet body mand jeg kikkede på ham og han smilede svagt. næste tur skulle jeg bare fornemme tyngde kraften i kroppen på vejen der op og ned. Den siste tur blev jeg ikke spændt fast på korset,jeg skulle ligge løst UPS men hvad fanden, flad som en lus op op op ,jeg når toppen, jeg gør kroppen tung som døden selv og svupti ud af kadavret,det var bare lige det,at alt så meget andeledes ud fra den første tur. det som tilsyneladene skulle være galakser lavet af stjerne støv var nu istedet for en kæmpe krystal skive som roterede afsted og der var riktig mange af dem i forskellige farver ,jeg kikkede mig tilbage for at se hvor jeg kom fra og det var en krystal,så lysene så ufattelige stor og så tænker jeg bare energi energi JEG ELSKER AT DRØMME
Er det mon et parallel univers ?
|