Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 nov 2024 01:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: hash
Medlem

Geografisk sted: (København)
Jeg har gode erfaringer med at kombinere motion og THC. Nu holder jeg pause, men kan skabe nogle pseudo-tilstande ved at kombinere motion, gentagen af særlige remser, fordybelse i paradokser/mystiske forhold. Mit mål er at få de asketisk frembragte tilstande til at ligne de rusmæssige til forveksling.

...derved kan THC'en blive til et "nyt og heftigere" stof - altså som "blandings-misbrug" i forbindelse med asketisk fremkaldte tilstande.

[ 30 Maj 2002: Besked ændret af: Zannioy ]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Thom> Jeg fik 11 i dansk [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Mig og 5 homies har også aftalt fællessugning (lyder sgu sygt [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] ) efter eksamen.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Fenriz:
Thom> Jeg fik 11 i dansk [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Mig og 5 homies har også aftalt fællessugning (lyder sgu sygt [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] ) efter eksamen.<HR></BLOCKQUOTE>

Jeg fik 7 i dansk [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] Det var meganedern, for jeg gik op i 1970'erne som tidsperiode, og så ville de ha' at jeg skulle vide hvor, hvornår og hvorfor og hvordan ungdomsoprøret startede??? Det var så i Paris,Frankrig 1968 på et eller andet universitet der hed et eller andet underligt!!! Men det jeg bare ikke fatter er: Hvorfor fanden spørger hun en 15-årig dreng om det???!!! Der blev jeg gall.dk [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

[ 03 Juni 2002: Besked ændret af: Thomhash ]

Junior medlem

Geografisk sted: No-ord-sjælland
Fordi de startede det der oprør i en ordentlig koger...

Selv må jeg indrømme, jeg ryger 9 ud af 10 dage. Aftenfede mest. Men det er til dels "på trods"... jo, efter 11 år lever man med den sløvende effekt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Min mening:
Jo vist er der da en sløvende effekt, eller det vil sige at det er der ikke. Forvirret ?
Jo altså jeg har flere gange oplevet at folk ikke kan holde ud at være i stue med mig (bare et billedligt udtryk) på grund af hash. Altså de kan ikke holde mig ud fordi jeg ikke har røget. Jeg bliver simpelthen hyper hvis jeg ikke ryger dagen før. Jeg har oplevet det flere gange hvor jeg er kommet i skole og folk har bedt mig mange gange om at falde ned og slappe af og spurgt om jeg har sniffet speed eller hva siden jeg er så fucking frisk. De kigger sku som regel lidt når jeg siger at det er fordi jeg ikke har røget dagen før. Min kæreste siger også nogen gange at jeg skal ryge fordi jeg er for frisk! og så er det forøvrigt ikke fordi jeg ikke er frisk til dagligt...

In our memories
Brugeravatar

hamp: jeg har det på samme måde... bare ikke det der med damen, desværre [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jamen normalt når jeg nu også selv at forslå det før damen gør !

Medlem

Day 25 without [img]images/smiles/icon_redface.gif[/img] En overordnet struktur er klargjort... [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] - og I véd, hvad jeg mener (?)...

Med andre ord: En revolution kortlægges på en campingplads i Silkeborg - dét velogmærke i clean tilstand! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

En revolution på clean camping i Silkeborg?! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
@Zannioy: Du er jo gal. I starten troede jeg bare, at du havde et ego på størrelse med Sjælland, og nød at "høre dig selv snakke". Nu er jeg dog af den overbevisning, at du er en undsluppen galning - en freak on a leash - der render rundt og messer sære formler for sig selv, i troen på at han er en slags magiker, der kan fremkalde mirakler med ord.

[ 14 Juni 2002: Besked ændret af: Zarathustra ]

Relativistisk båthorn

Nej, zaniboy er ikke gal... han er bare på afvænning [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] (se børnlille til skræk og advarsel; sådan går det når man IKKE ta'r stoffer, eheheheheh)

Zanioy; hvorfor er du igrunden holdt op? Når nu du også er forelsket i denne følelse, som så mange andre? Hvad motiverer dig til at bekæmpe tilfredsstillelsen af denne lyst?

Medlem

"Zanioy; hvorfor er du igrunden holdt op? Når nu du også er forelsket i denne følelse, som så mange andre? Hvad motiverer dig til at bekæmpe tilfredsstillelsen af denne lyst?"

Man får mere ud af det, når man holder pauser. Men iøvrigt finder jeg det vigtigt at lære at skabe tilstanden ved tankens kraft; hvis man er interesseret i magi, så må man være opsat på, at man skal kunne lave tingene selv og operere suverænt, selvstændigt.

Jeg er gal, indtil det viser sig, at jeg er genial. Ja, lad os bare sige det. Mange andre var gale før jeg; det viste sig, at nogle af dem desuden var geniale.

Jeg er gal, og hvad så? [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img] Derfor kan jeg da godt sige noget fornuftigt...for HASHENS ÅND ER JO FULDSTÆNDIG, ALDELES IRRATIONEL, husk på det: De impulser, der kommer ind i hjernen via THC-molekylerne, er fuldstændig tilfældige, men tilfældigheder bliver på mystisk vis til en dybere mening, nemlig den særlige ånd, man erfarer i hashrusen.

Altså: Kaos kan afføde orden, struktur.

Jeg er gal, og hvad så? Kaos kan afføde orden, struktur. [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

[ 14 Juni 2002: Besked ændret af: Zannioy ]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Omkring hele denne snak om hvor ofte man ryger, og hvor 'stenet' man bliver af det, vil jeg bare sige, at det afhænger utrolig meget af, hvem man er.
Hash virker forskelligt fra person til person, f.eks. kender jeg en, der næsten ALDRIG ryger, men som skal ryge mindst 3 joints før han bliver bare lidt skæv!
Selv ryger jeg 3-4 gange om ugen (om sommeren en del mere), og jeg kender godt det med, at man bliver lidt stenet af det dagen efter. Men jeg har ikke endnu haft problemer med hverken uddannelse eller arbejde, som jeg passer fint. Andre kan ikke passe arbejde hvis de ryger tit. --Som sagt, hash virker individuelt på folk! Det var bare det! [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img] hygge!
(PS! Jeg har fået 2 nye billeder ind i Galleriet, bl.a. en "Star-Trek"-joint!) [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: Århus
Hmm aner ikke om der overhovedet er folk der stadig poster til denne disskusion, men jeg vil nu lige komme med min mening (men igen det er jo en smags sag!) I mine øjne er det et aspekt der slet ikke er blevet vendt: Jeg bliver også selv sløv af at ryge ofte så derfor ryger jeg også kun et par gange om måneden (tit sammen med Fenriz - Good times!!!) Men hash er et lille kryderi til hverdagen som man kan gå og glæde sig til i lang tid forinden og jeg har tit følt i perioder hvor jeg har røget meget tit at det nærmest bliver lidt bagatelliseret og man til sidst bare sidder og fyre pinde som man ellers ryger smøger - det er sq ik vildt grineren! Derfor foretrækker jeg klart at ryge sjældent og grundigt så det hver gang er en lige stor oplevelse.

Medlem

Geografisk sted: Kbh området
@ Sukkerfar: Jeg er helt enig !

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Jeg har ingen problemer hvad enten Jeg 1 gang om måneden eller hver dag. Man (Jeg) bliver lidt mere sløv dagen efter, men i midt tilfælde er det cool, for min bossman er en nar, og Min sløvede hjerne kan bedre tolerere hans dobbelmoral og mangel på Etik, end hvis Jeg er helt klar. Ellers er der altid Ephedra/Gaurana-kombo´en [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Hygge...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg gad ikke lige til at læse tilbage i posten men jeg vil da gerne komme med min mening da der åbenbart ikke er talt om det før i denne post. Det drejer sig om sløvhed. Den oplever jeg altså bare ikke. Bliver bare ekstrem speedy når jeg ikke fyre...

Medlem

Geografisk sted: Århus - bøndernes hovedstad
Yeah, kender godt til dagen-derpå-sløvheden [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Grunden til at man bliver sløv er at THC'en ophober sig i fedtvævet, men sløvheden kommer først efter lang tids brug - THC'ens effekter stopper efter 2-6 timer, men derfor kan der godt ophobe sig meget THC i fedtvævet ved intensivt ( [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] ) tjaldrygning...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]