oliver413 skrev:
Du kan være helt rolig min ven, jeg har snakket om to forskellige oplevelser, som ikke har haft nogen relation til i anden - hverken i tids interval, eller omfang! Den her oplevelse er en del ældre, end min dosis på 6 piller. Jeg har bare først fået skrevet om den nu, da jeg ikke helt har vidst om jeg skulle bearbejde tankerne eller også dele dem herinde.
Jeg har lagt MDMA'en på hylden og der bliver den i et stykke tid!
Lige for god ordens skyld, så er jeg 18 år gammel.

- Tak for det velformulerede svar og bekymringen!
Du skrev bare at du i den her tråd at det kun er nogle uger siden og i 6-pille tråden skriver du at det var nu her. Så det lyder for mig som om det er inden for en måneds tid og man plejer jo at anbefale et interval på aller mindst 2 måneder mellem MDMA ture. Men godt at høre at du lytter

Personligt synes jeg man skal vente med at tage stoffer til man er minimum 20. Der får man mere ud af det og kommer ikke ligeså nemt i konflikt med ens forældres verdenssyn osv. I hvert fald hvis du stadig bor hjemme. Jeg tog godt nok ikke selv stoffer før jeg blev 21 og derfor kan jeg jo ikke vide hvordan det er. Synes bare ofte jeg har hørt om folk der senere i deres liv fortryder at de startede så tidligt. Hjernen er jo ikke helt færdigudviklet.