Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 07:18


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: 16 aug 2020 22:19 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 nov 2019 22:19
Indlæg: 25
Man skulle tro at det var nødvendigt at læse teksten helt igennem for at kunne bedømme den. Men det er sjovt som du jo (meget typisk her) insinuerer og påstår noget om teorien selvom disse punkter er blevet modargumenteret i detaljer i de forrige kommentarer. Man skulle næsten tro at man her projicerer sin egen svaghed og inkompatibilitet til istedet for at forstå teksten og dens rigdom og relevans, i såvel som fagene fænomenologi og filosofi - og istedet for, regresserer til en påstand om noget som man åbenbart finder mere vigtigt end at påpege med al dens irrelevans som åbenbart gør sig værende et smukt aspekt af fremgangsmåden, som man bruger til generelt at afvise noget som man have nytte af at forstå, end at bidrage med eventuel konstruktiv kritik, dog konstruktiv i den forstand at man har måttet gøre den aller mindste lille indsats for at kunne se mening i hvad teksten kan menes at betyde med henblik på generel inspiration af kognitiv udfoldelse.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 aug 2020 23:04 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 nov 2019 22:19
Indlæg: 25
Songtoad1 skrev:
Man skulle tro at det var nødvendigt at læse teksten helt igennem for at kunne bedømme den. Men det er sjovt som du jo (meget typisk her) insinuerer og påstår noget om teorien selvom disse punkter er blevet modargumenteret i detaljer i de forrige kommentarer. Man skulle næsten tro at man her projicerer sin egen svaghed og inkompatibilitet til istedet for at forstå teksten og dens rigdom og relevans, i såvel som fagene fænomenologi og filosofi - og istedet for vælge at regressere til en påstand om noget som man åbenbart finder mere vigtigt end at påpege selve teksten med al dens relevans som åbenbart gør sig værende et smukt aspekt af fremgangsmåden, men som man bruger til generelt at afvise noget som man have nytte af at forstå, end at bidrage med eventuel konstruktiv kritik, dog konstruktiv i den forstand at man har måttet gøre den aller mindste lille indsats for at kunne se mening i hvad teksten kan menes at betyde med henblik på generel inspiration af kognitiv udfoldelse.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 aug 2020 23:40 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Songtoad1 skrev:
Man skulle tro at det var nødvendigt at læse teksten helt igennem for at kunne bedømme den.


Ja, det skulle man.


:D


ejjjjjjjjjjjjj, :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 aug 2020 00:12 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
læser kun lixtal 4,20, sry

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 aug 2020 01:53 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Læbepomaden skrev:
læser kun lixtal 4,20, sry

ska vi ryge homie?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 aug 2020 11:12 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
asså hel sikka mate, tager rød saftevand med!

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jan 2021 22:43 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 nov 2019 22:19
Indlæg: 25
"Vær ganske rolig, for denne tekst, i form af teori, kan ikke forstås fuldstændigt eller kompletvist, selvom den kan insinuere en primær og totalitær mening. Alt definitivt indhold i teksten refererer nødvendigvist til den samlede betydning, men er ikke isolerbart ud fra dens komponenter som hvilke den er opbygget af. Alt hvad der kan være begrænset kontekst er enten uforståeligt ud fra ideologiske premiser, eller relativt til den uniforme betydning, med den principielle funktion: "Sammenhæng til den samme sammenhæng". Det vil sige, at metoden til at forstå både de grundlæggende elementer, men også den totale udstrækning af mulige implikationer er begge umulige ud fra dens fakultære funktion af selv-reference til dens delvise, men identiske konception af deres fælles forhold. Men er nødvendigvist eksisterende som et muligt og virkeligt fænomen ud fra deterministisk induktion så længe dets egenskab som værende virtuel er primordialskt muligt, men ud fra hvad der er essentielt bibeholdt ved nødvendigheden af dets relevans tillader når kognitionen af dette gør sig reelt omkring hvad dets absolutære egenskab gør videre fortolkning umuligt ud fra statisk logik, fordi dets meningsbetydningsfylde overvejende hælder mod idéer der hverken kan omsættes, forstås eller på givent vis praktiseres, uden tab af den intentionelle mening som ikke er kognitionel i nogen substantielle systemer alene, udover den primordialske essense af fænomenet."

-Laus


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jan 2021 23:43 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jan 2021 02:44 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Epic troll. Elsker at læse dine indlæg højt. Jeg kan ikke læse mere end en sætning af gangen uden at flække af grin.

Tak, Sanktus.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jan 2021 20:01 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 16 jan 2013 20:33
Indlæg: 789
Geografisk sted: Messier 45
Songtoad1 skrev:
Man skulle næsten tro at man her projicerer sin egen svaghed og inkompatibilitet til istedet for at forstå teksten og dens rigdom og relevans, i såvel som fagene fænomenologi og filosofi - og istedet for, regresserer til en påstand om noget som man åbenbart finder mere vigtigt end at påpege med al dens irrelevans som åbenbart gør sig værende et smukt aspekt af fremgangsmåden, som man bruger til generelt at afvise noget som man have nytte af at forstå, end at bidrage med eventuel konstruktiv kritik, dog konstruktiv i den forstand at man har måttet gøre den aller mindste lille indsats for at kunne se mening i hvad teksten kan menes at betyde med henblik på generel inspiration af kognitiv udfoldelse.


Billede

Songtoad1 skrev:
spaffeh skrev:
meh.. virker ekstremt ligegyldigt.


Ja, det er rigtigt, hvis man ikke forstår det...


:rocking: :rocking: :rocking:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jan 2021 23:25 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
powerpoint pls

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2021 04:20 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
https://www.quantumconsciousness.org/si ... ey2014.pdf
Den her er en ret god indvinkel til bevidsted, biologi og filosofi.


http://journalofcosmology.com/Contents14.html
Denne samling er også awsome!

Så kan vi alle sammen læse os helt gråhårede i idéer som ikke perforerer ud til mainstream førend måske 10 år muligvis længere og måske aldrig med den purge bigtech/Kina er i gang med af udemokratisk og ikke-kammerats-venlig information...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2021 15:24 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 nov 2019 22:19
Indlæg: 25
Plejadestjerne skrev:
Songtoad1 skrev:
Man skulle næsten tro at man her projicerer sin egen svaghed og inkompatibilitet til istedet for at forstå teksten og dens rigdom og relevans, i såvel som fagene fænomenologi og filosofi - og istedet for, regresserer til en påstand om noget som man åbenbart finder mere vigtigt end at påpege med al dens irrelevans som åbenbart gør sig værende et smukt aspekt af fremgangsmåden, som man bruger til generelt at afvise noget som man have nytte af at forstå, end at bidrage med eventuel konstruktiv kritik, dog konstruktiv i den forstand at man har måttet gøre den aller mindste lille indsats for at kunne se mening i hvad teksten kan menes at betyde med henblik på generel inspiration af kognitiv udfoldelse.


Billede

Songtoad1 skrev:
spaffeh skrev:
meh.. virker ekstremt ligegyldigt.


Ja, det er rigtigt, hvis man ikke forstår det...


:rocking: :rocking: :rocking:


:idea: :wink:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2021 18:54 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 nov 2019 22:19
Indlæg: 25
Plejadestjerne, er du iøvrigt ikke også sanktus fra det gamle græskar-rige? :nus:


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team