jeg går altid også en tur forbi heksens hus nede ved skoven når jeg hjem om aftenen, man føler sig så meget i live så det næsten er for meget

, specielt hvis man går det efter en stener dag for foran tvet. det adrenalin sus man får en til at se energi meget kratigere.
Jeg har læst noget som Don Juan Matus sagde om eth. planters personligheder. det lød hvist sådan her.
svampe- en meget omsorgsfuld og kærligt personlighed, lidt moderlidt i sin væremåde, vil meget gerne lære dig og livet men har stor tånmodighed med dig..
mescalin-er så faren i forholdet, er strengere og vil ha tingene på hans måde, vil styrer din adfærd hen imod det rigtigt, og går det med hård hånd vis du ikke høre efter.
Pigæble- tager absolut ingen hensyn, viser dig alt uforsødet og er i det hele taget en efter min overbevisning en demonisk ting (spis ikke pigæble du bliver gal)
Har selv prøvet svampe og mescalin, og har fat rigtig gode oplevelser med begge, jeg vil også tror at det er dem der har været med til at vække mig til kulalini. men jeg ved også at der er andre mere sikre måder at vokse spirituelt på, f.eks meditation og drømme.
Det sidst vil jeg lige sige at Jesus er i mit hjerte og jeg er i hans, og det er det bedste der sket for mig i mit liv. og jeg håber virkelig at i vil lukke jesus ind i jeres liv, for jeg kan garanterer jer for at han har en plan for jer og han elsker jer meget højt.