Citat:
Vær klar over at vejen til det åndelige netop går gennem bad-trippets marreridtsagtige helvedestilstande. Hvis du kun er 17 år gammel vil jeg klart anbefale dig at lære at meditere, dyrke yoga, deltage i holotropisk åndedrætsterapi eller en lignende stoffri vej til det spirituelle. Meget kan gå galt når man søger gennem LSD eller lignende kraftige psykedeliske stoffer, og man skal virkelig vide hvad man laver.
Hvordan kan du sige det, som om at det var den eneste vej? måske for dig, men jeg vil bestemt ikke give dig ret...
Ego død og totalt gennembrud er der ingen sikker opskrift på.
Det variere for alle.
Nogle kan opnå det på små mængder psychoaktiver hvor andre kan indtage 50mg Meo-DMT intravenøst og badtrippe i 4 timer, men stadig ikke få det mindste ud af det udover et fandens dårligt trip.
Totale gennembrud er ikke noget du bør stile efter, da du måske slet ikke kan få det. Anse det som den hellige gral indefor psykedelisk stoffer.
Jeg har selv oplevet virkeligt mange "voldsomme og spirituelle" oplevelser, men et decideret TOTALT gennembrud vil jeg ikke karakterisere dem som. Hvornår er det totalt?
For at koge det ned. Så start småt, føl dig lidt frem. du har massere af tid til at finde dig selv....
Citat:
så længe du "har styr på det hele" får du aldrig kontakt...!
Drupe, No offence, men det er måske ikke særligt hensigtsmæssigt at sige at man kun kan opnå åndelige gennembrud igennem helvedes-trip til en 17 årig?
Jeg ved godt at du ikke råder ham til det, men du kender 17 årige!!!
De tror de er uddødelige og hører det måske som en smart genvej til det "åndelige"
David